Mja, dat is dan wel even een slok.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Accu is gewoon dood.
![]()
Nieuwe kost me rond de ¤100-
Niet uit de accu! Gek!quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel even een slok.
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoorquote:
BMW oudjes beste oudjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja....BMW oudje he. Gelukkig ben ik wel handig en technisch genoeg.
Accu is even een kostenpost en het is even werk.
Kon wezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoor
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.quote:
Whehehe, yesssssss!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn babyquote:
Leuk om te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
Heeft je baby ook een naam?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
BabyMW.quote:
Baby.quote:
Zat ik er dichtbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Baby.
En zodra ik op haar kan rijden noem ik mezelf Babydriver
Aeque is trots op zijn stepquote:
quote:
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinktquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de brrrr van de kutbrommerquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
Dat jij op je brommert geilt moet je zelf weten.quote:
Daar komt een ander geluid dan wel bovenuitquote:
Heb ooit tijdens de Auto Rai op een Triumph mogen zitten. Het voelde erg mannelijk.quote:
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een Oquote:
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hopquote:
Verrassend ook weer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...![]()
Zonder zadel gaat ook primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hop
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....quote:
Dit verbaast me dan weer niksquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het
volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niks
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
Hihihihihi.quote:
Lekker juist.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Zonder zadel gaat ook prima
Lekker doorzitten, en mee veren. Juist in galop en niet in de draf waarbij je wél weer terug valt in het zadel; dat is het fijnst
Ach ja......quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Das een mooi compact antwoordquote:
Ja, ik ookquote:
Jij hebt ervaring met orgasmes op een paard?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |