Dat jij op je brommert geilt moet je zelf weten.quote:
Daar komt een ander geluid dan wel bovenuitquote:
Heb ooit tijdens de Auto Rai op een Triumph mogen zitten. Het voelde erg mannelijk.quote:
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een Oquote:
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hopquote:
Verrassend ook weer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...![]()
Zonder zadel gaat ook primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hop
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....quote:
Dit verbaast me dan weer niksquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het
volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niks
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
Hihihihihi.quote:
Lekker juist.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Zonder zadel gaat ook prima
Lekker doorzitten, en mee veren. Juist in galop en niet in de draf waarbij je wél weer terug valt in het zadel; dat is het fijnst
Ach ja......quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Das een mooi compact antwoordquote:
Ja, ik ookquote:
Jij hebt ervaring met orgasmes op een paard?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |