Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker pastquote:
Automatisch!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Wordt dat leer ook nog hardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n standaard pook met een rond bolletje, dat is toch... makkelijker inschatten denk ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt dat leer ook nog hard
[..]
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.
Condoompje erover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Veilig Vrijverkeer Nederlandquote:
Wel met vrijbewijs hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veilig Vrijverkeer Nederland
Whahaha ik strand in het echt ook daaropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
Theorie en praktijkexamen.quote:
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
De heren jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Ik vul gewoon in "Some say..."quote:
Nee inderdaad....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vul gewoon in "Some say..."
Zoietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stig
Heb je al wel zo'n blauw vizier ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets
* TheStigsDutchCousin noteert
Ongeveerquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:09 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Even dagzeggen voordat ik er ook direct weer vandoor moet. Maar het gaat hier over seks. Daar kan ik weinig van. En motoren. Daar weet ik weinig van. Combineer de twee en je hebt een sexmachine. En daar doe ik dan weer niets mee. Tabée.
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |