Niet aan die ander iigquote:
Nee maar wel van andere dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet aan die ander iig
En jij bent niet van de spank.
Van beide!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of course. Mag ook van @:Luuntje hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of course. Mag ook van @:Luuntje hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Al helemaal niet met deze hitte.
Gelukkig koelt het wel af.quote:
Ik ben voor.quote:
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?quote:
Daar heb je je vriendin toch voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?
@Sally ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?
Ha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb je je vriendin toch voor?
Ha.quote:
Ik las ooit dat ze funsize is. Dus moet passen.quote:
quote:
Jij past altijd welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las ooit dat ze funsize is. Dus moet passen.
Mag bestquote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef fietsie het volgende:
Naar mijn bescheiden mening bestaat er niets wat "een goede motorrugzak" genoemd kan worden.
Omdat het gewoon levensgevaarlijk is om iets op je rug te hebben als je valt, anders dan protectors of een daarvoor ontwikkelde airbag.
Je draagt iets op je rug bij je waarmee je je rug de verkeerde kant om kan buigen bij een val.
Iets om over na te denken.quote:
Daarvoor zijn soft-luggage bags uitgevoenden.quote:
Ik bedoel geen letterlijkequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef fietsie het volgende:
Naar mijn bescheiden mening bestaat er niets wat "een goede motorrugzak" genoemd kan worden.
Omdat het gewoon levensgevaarlijk is om iets op je rug te hebben als je valt, anders dan protectors of een daarvoor ontwikkelde airbag.
Je draagt iets op je rug bij je waarmee je je rug de verkeerde kant om kan buigen bij een val.
Ik reageerde op TheStigsDutchCousin in SEX / [SEX SC #2645] Puppy's en poesjes!quote:
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik reageerde op TheStigsDutchCousin in SEX / [SEX SC #2645] Puppy's en poesjes!
Qua figuurlijke rugzak, dan is het belang dat die persoon er plezier in heeft, niet verkrampt, geen terughoudendheid heeft qua vast pakken (want als je stabiliteit nodig hebt moet je gewoon pakken, niet gaan zitten puzzelen of het wel gepast is precies op die manier... enz)
Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn soft-luggage bags uitgevoenden.
Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan ben
Ach indien de schlong lang genoeg is gewoon om haar heupen knopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Oh ging het over motorrijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Snap ik, maar ben gewoon schijt dat ik de boel verlies onderwegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.
Kan het niet aanraden met warm weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Anders glibber ik van je af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan het niet aanraden met warm weer
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eierenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
quote:
Gebrande pinda'squote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.quote:
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.
Krijg ik dan een massage?
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?
Nou vooruit dan.
Sex first, bikes second.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommer![]()
Sex en motoren zijn prima te combinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Sex first, bikes second.
Make sex great again.
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sex en motoren zijn prima te combineren
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.
Oh geen anaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet....hoef alleen geen pook van de auto...
Opletten waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede gripquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb een automaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede grip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |