Sex en motoren zijn prima te combinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Sex first, bikes second.
Make sex great again.
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sex en motoren zijn prima te combineren
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.
Oh geen anaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet....hoef alleen geen pook van de auto...
Opletten waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede gripquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb een automaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede grip![]()
En sindsdien wil je niks anders meer?quote:
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker pastquote:
Automatisch!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Wordt dat leer ook nog hardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n standaard pook met een rond bolletje, dat is toch... makkelijker inschatten denk ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt dat leer ook nog hard
[..]
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.
Condoompje erover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Veilig Vrijverkeer Nederlandquote:
Wel met vrijbewijs hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veilig Vrijverkeer Nederland
Whahaha ik strand in het echt ook daaropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
Theorie en praktijkexamen.quote:
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
De heren jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Ik vul gewoon in "Some say..."quote:
Nee inderdaad....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vul gewoon in "Some say..."
Zoietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stig
Heb je al wel zo'n blauw vizier ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets
* TheStigsDutchCousin noteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |