Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn soft-luggage bags uitgevoenden.
Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan ben
Ach indien de schlong lang genoeg is gewoon om haar heupen knopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Oh ging het over motorrijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Snap ik, maar ben gewoon schijt dat ik de boel verlies onderwegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.
Kan het niet aanraden met warm weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Anders glibber ik van je af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan het niet aanraden met warm weer
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eierenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
quote:
Gebrande pinda'squote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.quote:
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.
Krijg ik dan een massage?
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?
Nou vooruit dan.
Sex first, bikes second.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommer![]()
Sex en motoren zijn prima te combinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Sex first, bikes second.
Make sex great again.
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sex en motoren zijn prima te combineren
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.
Oh geen anaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet....hoef alleen geen pook van de auto...
Opletten waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede gripquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb een automaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede grip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |