Luuntjequote:
Er zijn ook vrouwen met diepgangquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doen
En terecht.quote:
Lord, diepzeeduiker!quote:
De waarheid achterhalen ze toch nooit.quote:
Stigs! Masterfister!quote:
Uit het vuistje!quote:
Durven ze niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De waarheid achterhalen ze toch nooit.
Nee, wij zijn intimiderend.quote:
Ahhhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doen
Komt door de helm. Bij mij dan.quote:
Bij mij door mijn andere helm.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door de helm. Bij mij dan.
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luuntje
[..]
Er zijn ook vrouwen met diepgang
[..]
En terecht.
Kunnen ontvangen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnen
Ik voorzie een uitdaging...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnen
Maar als ie dan actief wordt moet ik ondersteboven springenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Dat wordt dus een carrière als polsstok springer...
Kan wel een leuke limbodans wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als ie dan actief wordt moet ik ondersteboven springen
Voor beide geslachten natuurlijk!quote:
Dat klinkt weer als een leuk feestje jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan wel een leuke limbodans worden
Limboschwansquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan wel een leuke limbodans worden
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ach ja gelukkig heeft een vrouw meerdere openingen....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor beide geslachten natuurlijk!
Voor elk gat is er wat!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig heeft een vrouw meerdere openingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |