*ding dong*quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah oke, dan doen Luuntje en ik wel op elkaar.
*vroem vroem*quote:
Ah, Achter gesloten deuren.................quote:
Ssstttquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Zal jou eens achter gesloten deuren!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Ja, èn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens achter gesloten deuren!
Ben al onderweg!quote:
Ik hoorde niks.quote:
Oh dan heb je wel tijd he.quote:
Ook meedoen dan?quote:
Ja sorry, ik fiets nu door naar @fietsiequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoorde niks.Deurbel weer stuk zeker. Godver.
[..]
Oh dan heb je wel tijd he.
Luuntje alweer weg want ik hoorde deurbel niet en Sally die ook al niet kan. Verdomme.![]()
Jij houdt wel van een kloppende hengst?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Stond bij een klophengst.
Nee, ik klop meestal eentje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een kloppende hengst?
Gezellig, er is plekquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik fiets nu door naar @:fietsie
Precies. Ben ik wéér alleen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Tuurlijk, en stel je even voor aan iedereen enzo. Bied je wat fris aan, en een plek om je motorpak op te hangenquote:
The more the marrierquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef fietsie het volgende:
Oow mocht je binnenvallen voor ik beneden ben; die drie dames aan de deur zijn allemaal LHBTQI+friendly/praktiserend.
Je had ook even kunnen appen/bellen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Volgende keer even bordje ophangen
Haha jij hebt echt humor. Ik lig in een deuk hhahahahahaha. Die is leuk zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Jij had gewoon open kunnen doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen appen/bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |