Zei ik dat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met orgasmes op een paard?
We hoeven niet eens op een motor te zitten....quote:
Oh....hengst?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
Ik ben weleens bereden. Komt wel dichtbij zo.
Daarom ook de vraag he.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Niet met zoveel woorden, toch....?
Kom maar ontdekken.quote:
Je weet toch dat we bij het paardrijden zweepjes en sporen gebruiken he?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag he.
[..]
Kom maar ontdekken.
God wat slecht dit.
Damnquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
We hoeven niet eens op een motor te zitten....
Met de auto naast een Harley gestaan bij het stoplicht
Helaas...het werd groen
Dan is het korte antwoord: ja.quote:
quote:[..]
Kom maar ontdekken.
God wat slecht dit.
En dan is het mss niet eens die trillende motor naast je... ook die aanblik doet wel watquote:
Ik zeg toch kom maar ontdekken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je weet toch dat we bij het paardrijden zweepjes en sporen gebruiken he?
En dan die met wieltjes....?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje trekt haar sporen aan en stapt op de fiets
Ik ga vast klaar zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje trekt haar sporen aan en stapt op de fiets
Allebei.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan die met wieltjes....?
^^
Of die stompe?
(wij mochten zelfs die laatste niet gebruiken, maar ja: manegepaarden....)
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Allebei.
Ik mocht de sporen gewoon gebruiken, was ook op een manege maar ik trainde de paarden die wat meer werk hadden.
Deed het altijd met beleid, zelden echt gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hoge stoel pakkenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringen![]()
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
[..]
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringen![]()
Typisch SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Wanneer kom je langs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Luuntje lang ja?quote:
Ze doet er wel lang over in iedergeval om hiernaartoe te fietsen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Heb d'r net weggestuurd!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs?
[..]
Is Luuntje lang ja?
Ze doet er wel lang over in iedergeval om hiernaartoe te fietsen.
Kan nog niet nu.quote:
Ja sorry, oude gewoonte om naar jou te fietsen....sorry @aeque ik kom eraanquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb d'r net weggestuurd!
Ik zie de dm wel verschijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan nog niet nu.
Maar eh - laten we binnenkort eens een datum prikken
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry, oude gewoonte om naar jou te fietsen....sorry @:aeque ik kom eraan
Motorrijders onder elkaarquote:
Ah oke, dan doen Luuntje en ik wel op elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijders onder elkaar
*ding dong*quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah oke, dan doen Luuntje en ik wel op elkaar.
*vroem vroem*quote:
Ah, Achter gesloten deuren.................quote:
Ssstttquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Zal jou eens achter gesloten deuren!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Ja, èn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens achter gesloten deuren!
Ben al onderweg!quote:
Ik hoorde niks.quote:
Oh dan heb je wel tijd he.quote:
Ook meedoen dan?quote:
Ja sorry, ik fiets nu door naar @fietsiequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoorde niks.Deurbel weer stuk zeker. Godver.
[..]
Oh dan heb je wel tijd he.
Luuntje alweer weg want ik hoorde deurbel niet en Sally die ook al niet kan. Verdomme.![]()
Jij houdt wel van een kloppende hengst?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Stond bij een klophengst.
Nee, ik klop meestal eentje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een kloppende hengst?
Gezellig, er is plekquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik fiets nu door naar @:fietsie
Precies. Ben ik wéér alleen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Tuurlijk, en stel je even voor aan iedereen enzo. Bied je wat fris aan, en een plek om je motorpak op te hangenquote:
The more the marrierquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef fietsie het volgende:
Oow mocht je binnenvallen voor ik beneden ben; die drie dames aan de deur zijn allemaal LHBTQI+friendly/praktiserend.
Je had ook even kunnen appen/bellen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Volgende keer even bordje ophangen
Haha jij hebt echt humor. Ik lig in een deuk hhahahahahaha. Die is leuk zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Jij had gewoon open kunnen doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen appen/bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |