quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt humor. Ik lig in een deuk hhahahahahaha. Die is leuk zeg.
Ik wist niet dat je er stond. Ik lag al uren klaar op bed.quote:
Ja jeetje zeg!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er stond. Ik lag al uren klaar op bed.
Ik lag al op mijn buik hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:29 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg!
Weet je wat?
Laat de volgende keer je achterdeur open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als jij komt doen de mannen alle sloten opende deuren. Ik wel iig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:29 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg!
Weet je wat?
Laat de volgende keer je achterdeur open
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lag al op mijn buik hoor.Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zal het onthouden
Life is a highway...let's ride it!
Aeque heeft liever de achterdeurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.![]()
Ik snap dat wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft liever de achterdeur
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.![]()
Ja je moest hem nog even uitleggen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft liever de achterdeur
Ach, iets met smaak en zo.quote:
Zal jou eens even...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, iets met smaak en zo.
Stiekem vind @TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal jou eens even...
Nee ik had niks bijdehands.
Had al zo'n vermoeden dat pegging wel zijn ding was. Is vaak zo bij die types die zeggen vanilla te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Stiekem vind @:TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoor![]()
Nou, een trillende motor tussen mijn benen krijg ik wel een stijfje van hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Stiekem vind @:TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoor![]()
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, een trillende motor tussen mijn benen krijg ik wel een stijfje van hoor
Stigs heeft z'n eigen kutbrommer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje he
Wel een opgevoerde dan tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs heeft z'n eigen kutbrommer.
Denk het wel. Hij krijgt er een stijfje van.quote:
Die draag ik nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje he
Lord!quote:
600ccquote:
Je hebt er nooit ene achterop je motorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die draag ik nooit.
[..]
Lord!
Nee, rij bijna altijd alleen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je hebt er nooit ene achterop je motor
Aaahhh...en het kan zo leuk zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, rij bijna altijd alleen.
Gezien de verschillende fb items zal die er niet lang zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Moggelll - oh nee, net middag al zo te zien.
Maar ehm, er hangt een gezellige troll rond zo te zien...?
Ja....die kan de waarheid niet aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Moggelll - oh nee, net middag al zo te zien.
Maar ehm, er hangt een gezellige troll rond zo te zien...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |