Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Behalve Koffieplanter.quote:
Rechtsboven staat geen LIVE.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima dat ze herhalen, maar zeg gewoon eerlijk dat dit in de tussentijd is gezwommen
En die boeit dat vast ook niet echtquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rechtsboven staat geen LIVE.
Zelfs Mevrouw Van Zetten uit Tiel begrijpt dat dit niet live is.
Die zijn ook best goedquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
Zuid-Soedan, sinds wanneer doen ze daar aan basketbal
Amai wat slechtquote:
Nu toch maar medalje-uitreikingen? Niet zo interessant.quote:
Dat vond ze zelf ook achterafquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef DeeBee het volgende:
Ja, jammer
Marrit wel met een relatief slechte race, je hoopt toch dat ze in ieder geval dichterbij haar recordtijden kan komen op zo'n belangrijk toernooi
Sinds het land bestaatquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
Manute 'femke' BolGod.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
Scorebord ook kapoet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
De kijker in ieder geval nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie zo de 1500 meter wint trouwens.
Is ook al bekend of hij nog een estafette gaat zwemmen later vandaag?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de NOS gaat Marchand nu de 200m vlinderslag zwemmen
https://www.swimrankings.(...)Id=4454367&styleId=2quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Belg zegt dat dit de derde tijd ooit was van Sjostrom zelf
Heeft hij hem weer gewonnen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de NOS gaat Marchand nu de 200m vlinderslag zwemmen
Ledecky offcoursequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie maakt er kans op goud in deze finale?
Ik geef die Amerikaanse wel een kans.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die startquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet ook elke dag!quote:
Zij PIEKT welquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Belg zegt dat dit de derde tijd ooit was van Sjostrom zelf
Dit is ook gewoon doodsaai.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Burnett het volgende:
Ledecky gaat op voor een recordbrekende 7e individuele gouden medaille..., en de NOS zendt hockey uit...
Wat echt mokersaai is momenteel, daarom kijk ik nu bij de Belg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Burnett het volgende:
Ledecky gaat op voor een recordbrekende 7e individuele gouden medaille..., en de NOS zendt hockey uit...
Bij het hokkie zit je op het puntje van je stoel?quote:
Het voelt nou ook niet echt speciaal ofzo, beetje gedevalueerd, zeker nu de 1500 én 800 olympisch zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Burnett het volgende:
Dat zou het nog enigszins spannend maken.quote:
Je kan het haar niet kwalijk nemen dat, zeker in de eerste jaren, nog geen hond haar afstanden verder serieus nam. Knap is het ook zeker. Maar het is wel vertekend natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Burnett het volgende:
Inderdaad een My First Sony onderdeel...quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het voelt nou ook niet echt speciaal ofzo, beetje gedevalueerd, zeker nu de 1500 én 800 olympisch zijn
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Inderdaad een My First Sony onderdeel...
Maar dat is de 50km snelwandelen ook...
Niet doen...quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.
Ga de slowchat maar niet lezen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.
Smaakquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga de slowchat maar niet lezen dan.
3x3 en schermen is leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het hokkie zit je op het puntje van je stoel?
Weer mokerdomme mensen die haten op snelwandelen en daarbij de regels en basisprincipes van sport in het algemeen niet snappen? Aha, laat maar inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga de slowchat maar niet lezen dan.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
We moeten van geluk spreken dat er geen 4x800 meter estafette is!
Ik ga geen wekker zetten, dus het kan 7 uur worden of half 9. Als het eerder is ga ik dus wel kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur die dan nog ligt te slapen
Als ik geen wekker zet, is de kans 90% dat ik het begin van het handbal om 9:00 misquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ga geen wekker zetten, dus het kan 7 uur worden of half 9. Als het eerder is ga ik dus wel kijken.
Breng ze nu niet op ideeen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
We moeten van geluk spreken dat er geen 4x800 meter estafette is!
quote:
SPOILER: 3x3 basketbal en waterpoloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Deel 2 van de Marchand-show!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Gaan we nog wel iets leuks krijgen vanavond?
Oke bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deel 2 van de Marchand-show!
En misschien een Nederlandse bijrol in die fineer. Schouten ook nog in de halve finale
Werken bij de NOSquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:29 schreef Burnett het volgende:
Livestream NOS nu met Engels commentaar???
Italiaanse is ontploft.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem gewoon die strijd om P3 in beeld gvd
Koopfransoos?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
Heb ik net een mooi gifje voor gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Hier zo hard om juichen, ja dat verwacht je zelf toch ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel 7 seconden he? Die vraag ben ik kwijt in de nostra
Russin die bij Lucas zat en dus Frans paspoortje heeft gepaktquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kiprichnikova, is dat een Keniaanse Rus?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ach, nu moet ze het huis verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net een mooi gifje voor gemaaktGoede les in zwaartekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Yves zit nu thuis mee te zingen.quote:
En dan lekker zeiken op dat je hier meerdere medailles kan halen, doe daar dan wat aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
De internationale zwembond kun je overigens wel nageven dat die de grote sporters de kans wil geven om zoveel mogelijk medailles te kunnen winnen (uiteraard is dat ook wel weer een nadeel met steeds dezelfde winnaars) door de spreiding van het toernooi en die bewust langen onderbrekingen. Kunnen ze bij atletiek nog wel wat van leren. Daar krijgen ze het al niet eens voor elkaar om 400 meter lopers de dubbel 200/400m te laten doen of 400m horden lopers de combi 400m/400m horden
Sifan Hassan vindt dit geen leuke post.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
De internationale zwembond kun je overigens wel nageven dat die de grote sporters de kans wil geven om zoveel mogelijk medailles te kunnen winnen (uiteraard is dat ook wel weer een nadeel met steeds dezelfde winnaars) door de spreiding van het toernooi en die bewust langen onderbrekingen. Kunnen ze bij atletiek nog wel wat van leren. Daar krijgen ze het al niet eens voor elkaar om 400 meter lopers de dubbel 200/400m te laten doen of 400m horden lopers de combi 400m/400m horden
Nou ja, bij zwemmen is het ook wel een beetje te makkelijk (nog steeds heel knap uiteraard). Met name dan door de overdaad aan estafettes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan lekker zeiken op dat je hier meerdere medailles kan halen, doe daar dan wat aan.
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sifan Hassan vindt dit geen leuke post.
Die zag er op haar 15e al zo oud uit als nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef TAmaru het volgende:
Toen ik Ledecky haar bril zag afnemen, dacht ik even een vrouw van 47 ipv 27 te zien
Maar blijkbaar heeft die al op haar 15e goud gewonnen, was ik even vergeten
Die zullen wel net voor de start weer live gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, bij de NOS eerst nog even terugblikken op de dag.
Marchand zwemt 2 finales op 1 avond, dan kan Bol ook wel 2 afstanden combineren!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagen
Is het niet ook zo dat je bij zwemmen relatief sneller hersteld en dus meer afstanden kan zwemmen dan vergelijkbare afstanden kan lopen in hetzelfde tijdsbestek?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagen
Heb dit nog niet gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, bij de NOS eerst nog even terugblikken op de dag.
Ik ben na een dag zwemmen altijd helemaal kapot, en ik maak niet eens tempoquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Is het niet ook zo dat je bij zwemmen relatief sneller hersteld en dus meer afstanden kan zwemmen dan vergelijkbare afstanden kan lopen in hetzelfde tijdsbestek?
Geen idee eigenlijk.
Nee dat kan bij atletiek juist niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Marchand zwemt 2 finales op 1 avond, dan kan Bol ook wel 2 afstanden combineren!
Dat klopt. Maar er zijn bij atletiek best schema's te maken dat die 200/400 en 400/400h dubbels wel mogelijk zijn. Maar ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Is het niet ook zo dat je bij zwemmen relatief sneller hersteld en dus meer afstanden kan zwemmen dan vergelijkbare afstanden kan lopen in hetzelfde tijdsbestek?
Geen idee eigenlijk.
400 meter lijkt mij geen leuke afstand om twee keer op een avond te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Goed opletten, misschien zie je hem wel.quote:
Ik kan wel iets anders noemen dat leuk is om twee keer op een avond te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
400 meter lijkt mij geen leuke afstand om twee keer op een avond te doen.
Ik zou vooral onderwater kijken!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed opletten, misschien zie je hem wel.
Haxball?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan wel iets anders noemen dat leuk is om twee keer op een avond te doen.
Hugo Gonzalezquote:
Morgen toch pas?quote:
Het water.quote:
Elkaar op de bek slaan is geen sport.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Elkaar op de bek slaan is geen sport.
Szura in OS / [Voetbal] #2 Mannen + Vrouwen; hoe gaat host Frankrijk het doen?quote:
Maar wel leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Elkaar op de bek slaan is geen sport.
Als de evenementen niet tegelijk zijn, is het toch altijd te combineren?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat kan bij atletiek juist niet.
Niemand neemt vrouwenvoetbal serieus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Szura in OS / [Voetbal] #2 Mannen + Vrouwen; hoe gaat host Frankrijk het doen?
Dat was een flinke overtreding ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Szura in OS / [Voetbal] #2 Mannen + Vrouwen; hoe gaat host Frankrijk het doen?
Jaquote:
En nu over het falen van Nederland als zwemland.quote:
Shit, net te vroeg naar NPO gezapt hoor ik al.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
De Belgjes zijn weer druk in de weer met de Nederlanders
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
NOS voor de verandering weer eens live.
Zeker. Al is Australië wel nog wat te dominant. Als die net wat minder zou presteren zou het nog meer open toernooi zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Amerika een beetje faalt is het echt wel een leuk zwemtoernooi. Waarin veel nummers extreem open zijn, zoals de 100 school heren, 100 vrij dames, deze 200 rug ook weer. 100 school dames ook wel. Estafettes zijn mokersaai maar dat is logisch
Ja Australië is dominant op de middellange vrij dames maar verder ook niet heel erg aanwezig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al is Australië wel nog wat te dominant. Als die net wat minder zou presteren zou het nog meer open toernooi zijn.
Ja bij de kleinere getrouwde dames staan ze nog niet erg op punt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Australië is dominant op de middellange vrij dames maar verder ook niet heel erg aanwezig.
Dat weten we morgen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was laatste baan gewoon uitzwemmen?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef FvanS het volgende:
JAJAJA SCHOUTEN GAAT VOOR GOUD MORGEN![]()
[ afbeelding ]
Positiviteit is hier verboden tochquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat gaan wij klagen over een nipte overwinning joh
gecalculeerdquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee joh, die Zuid-Afrikaanse was volle bak aan het sprinten, zij ging rustig door.quote:
Tes is ook hartstikke strakquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Eerst de tijden van de andere halve finale afwachten. Die zijn strakker denk
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.quote:
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, die Zuid-Afrikaanse was volle bak aan het sprinten, zij ging rustig door.
Precies, zo komt er dit seizoen weer een kampioen van de armoede bij het voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet luktquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.quote:
daar hoop ik wel op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
https://www.swimrankings.(...)d=4565798&styleId=14quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet lukt
Wat is Schouten d'r PR eigenlijk
2:19.81quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet lukt
Simic?quote:
Fatshamen is uit den boze hier.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.
2:19.81quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kent het FOK! handboek toch:quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat gaan wij klagen over een nipte overwinning joh
Arnold?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt zometeen gebokst door het vlaggetje
Het kan altijd beter, ik vind dat een goede eigenschap.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kent het FOK! handboek toch:
Ze kunnen er helemaal niks van
Als dat niet zo is, zijn ze de absolute favoriet (ook al is dat niet zo) en is alles behalve winnen falen
Ja leuk die 4e plek, maar het is geen medaille
Ja leuk zilver en brons, maar dat telt niet
Ja leuk goud, maar dit is wel een nummer waar niemand wat omgeeft, win maar eens goud bij het schieten
Ja leuk goud op dit sterke nummer, maar als de die ene erbij was geweest had die niks gewonnen
Leuk dat goud met concurrentie, maar het was wel heel erg nipt
Nooit toegeven dat een prestatie ook echt goed is he
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Zat die ene Sporza commentator niet eerst bij Eurosport? #durftevragen
Die zit al meerdere jaren en olympische / wereldspelen steeds bij sporzaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Zat die ene Sporza commentator niet eerst bij Eurosport? #durftevragen
quote:
Popovici is zowat de enige echt ranke zwemmer. De tijd van bodybuilders zou na het verbieden van drijvende pakken toch voorbij moeten zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.
Nou, de mannen hebben spieren, maar ze hebben weinig vet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Popovici is zowat de enige echt ranke zwemmer. De tijd van bodybuilders zou na het verbieden van drijvende pakken toch voorbij moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |