Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Zou al mooi zijnquote:
Nathalie Koklinquote:
Zilver dus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:30 schreef Zorro het volgende:
Brons zou al heel wat zijn. Ik verwacht echter 5e
Hoe ruikt een medaille?quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marrit moet alles op alles zetten om zo hard mogelijk te zwemmen
Ik proef enig positivisme.quote:
>KPDquote:
Ik vind dat Marrit alles op alles moet zetten om als eerste aan te tikkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marrit moet alles op alles zetten om zo hard mogelijk te zwemmen
De hele week al. Spreken ze van op oudere leeftijd, is die persoon 28.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
"Ze is inmiddels 30 jaar oud"
Jaaaajaaa, wrijf het er maar in.
Ik ben op de dag af even oud als Sjöströmquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
De hele week al. Spreken ze van op oudere leeftijd, is die persoon 28.
Altijdquote:
Ik ken dezequote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen behalve Huske maakt kans op goud mi
Nou...quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen behalve Huske maakt kans op goud mi
Echt hequote:
Ja, die heeft toch geen goud gepakt?quote:
Dat lijkt me niet zo handig bij het zwemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Draai de kraan maar weer dicht.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had veel liever Haughey gehad, maar ja.
Het ging over kans op he. Al je 2e wordt op zo'n minimale afstand dan denk ik dat je er wel een klein beetje kans op had.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heeft toch geen goud gepakt?
Eensquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Hoor je dat? Met dertig ben je oud!
Ik ook niet per se iets met haar, maar op zich wel mooi dat een kampioen die het heel vaak niet lukt, die dan toch wint, vind ik wel mooi.quote:
Madquote:
Ik heb een collega die vandaag zijn verjaardag vierde. Hij is 22 geworden. Ik heb hem hard uitgelachenquote:
Hef jezelf opquote:NOS Sport
•
Gisteren, 21:51
Steenbergen naar finale 100 vrij, kan in voetsporen Mastenbroek, De Bruijn en 'Kromo' treden
Wel terecht madquote:
Dat deed ze in principe ook.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was toch beter geweest om dat plan van die coach te volgen. Met een 51'er was je gewoon kampioen.
Ziedend zelfsquote:
0.03 sneller dan gister en in het interview daarna zei ze dat ze die tijd van begin dit jaar 52.25 (?) niet ging halen (of dat dat lastig ging worden).quote:
Net zo oud als Hoszzu en Missy Franklin gevoelsmatig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook echt pas 30 Sjeustreum, gevoelsmatig dacht ik minstens 38.
Een keer de streams omdraaien zou toch geen ramp zijn, zou je denken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
Blijf lekker bij dat zwemmen joh ipv dat saaie kut hockey
Steenbergen moest haar PR bijna evenaren voor zilver, goud had een dikke PR moeten zijn in dit trage zwembad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was toch beter geweest om dat plan van die coach te volgen. Met een 51'er was je gewoon kampioen.
Ja maar Anne-Fleur wil hockey zienquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een keer de streams omdraaien zou toch geen ramp zijn, zou je denken.
Doen er überhaupt Belgen mee deze Spelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kan Sporza wel gewoon relevante sport uitzenden?
Omdat ze vandaag niet in de avond hockeyen. Anders kiest Sporza ook steeds voor het hockey.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kan Sporza wel gewoon relevante sport uitzenden?
Fransoos verslaan, altijd +1quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef DeLuna het volgende:
Zin in een Milak die Marchand gaat verslaan
Europagoden
Check het medailleklassement eens?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen er überhaupt Belgen mee deze Spelen?
Nee joh Hosszu is 1989, Sjostrom 1993 en Franklin 1995quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net zo oud als Hoszzu en Missy Franklin gevoelsmatig.
De judoka's vinden dit niet zo leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen er überhaupt Belgen mee deze Spelen?
Uhuh.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Marchand of Milak kan deze vinale winnen
Ook veel golvenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:41 schreef Zorro het volgende:
Als je die onderwaterbeelden ziet dan lijkt dat bad best ondiep.
Aussi juste le commentaire : "Sur France 2", comme wooooooow regardez vous êtes stupides de regarder les Pays-Bas et regardez-moi, ils sont spéciaux, le même type de personnages qui restent assis dans le café toute la journée avec leur Mac Book sur 1 café , et en pensant : regarde-moi, je suis indépendant, mais en fait tu n'es qu'un perdant qui pense que tu veux dire quelque chose, je vais t'aider à sortir du rêve : tu es médiocre !quote:
Moeten ze ook niet zo met hun armen zwaaienquote:
Is het ook, 2 meter terwijl het normaal 3 meter is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:41 schreef Zorro het volgende:
Als je die onderwaterbeelden ziet dan lijkt dat bad best ondiep.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is het ook, 2 meter terwijl het normaal 3 meter is.
Sowieso de hele laatste baan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat laatste keerpunt was wel machtig.
Frans Timmermans ookquote:
Dat had ik vanmiddag bij het roeienquote:
Sjostrom?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:44 schreef Pino112 het volgende:
15pnt binnen voor m'n godenteam, was wel een beetje yolo eigenlijk.
Sporzaquote:
Waarom heb je die niet gewoon gepicked op de 400 wissel?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee Marchand, had zomaar gewoon Milak kunnen zijn.
Ze moeten straks nog de 1500 meter finale doen toch? Krapper schema dan normaal.quote:
Regan Smith helaasquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Is er geen goede Amerikaan meer die dit kan?
Ja dat weet ik dus eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet gewoon gepicked op de 400 wissel?
En Yamal dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:47 schreef Zorro het volgende:
Macintosh is 17 jaar zegt de Belg!
Goed dat ie het even meldt.
Zie jij eenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:46 schreef Burnett het volgende:
BBC aangezet: de race van dit festival en de NOS schakelt naar een HOCKEY potje...
Dekkersquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie jij eenmeedoen? Nee? Dan is het niet goed genoeg voor de NOS.
Vreemd genoeg zei hij daar niks over. Teleurstellend.quote:
Inderdaad. Pepe dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zei hij daar niks over. Teleurstellend.
Ik wil neutraal nieuws...quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook al niet.quote:
Zwemfinales zijn sowieso > dan poulewedstrijden bij het dameshockeyquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze de 1500m uit gaan zenden, blijven er geen kijkers meer over voor de echte nummers, dus doe maar nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zwemfinales zijn sowieso > dan poulewedstrijden bij het dameshockey
quote:
Dat vind gelukkig alleen de VS zelf heel erg boeiendquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS is wel echt matig in het bad he? Nog altijd pas 2 goud. Oke, zo komt wel nog een derde
Op een gouden medaille-winnaar niet uit Australië of Amerika?quote:
20:30.quote:
Moet Marchand maar wat slechter presteren.quote:
21.58 Vrouwen – 200m schoolslag, halve finale Tes Schoutenquote:
Deze tijden komen niet overeen met wat er nu in het programma staat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
21.58 Vrouwen – 200m schoolslag, halve finale Tes Schouten
22.15 Mannen – 200m schoolslag, finale Caspar Corbeau
Maar vermoed later, want zwemmen heeft altijd vertraging.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de NOS gaat Marchand nu de 200m vlinderslag zwemmen
Over 4 jaar ga je niets anders zien als Amerikaanse gouden medailles. Dus geniet maar even.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS is wel echt matig in het bad he? Nog altijd pas 2 goud. Oke, zo komt wel nog een derde
Ben benieuwdquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de NOS gaat Marchand nu de 200m vlinderslag zwemmen
Kijk naar de derde zin.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze tijden komen niet overeen met wat er nu in het programma staat.
Handig om eerst het interview van Steenbergen af te spelen en dan later nog de race van Marchand.quote:
Nee, staat er niet bij.quote:
Dat boeit echt niemandquote:
Daar trap ik sowieso niet weer in.quote:
Ik heb al één live wedstrijd zonder 'live' gezien en één herhaling zonder, dus tjaquote:
Vrouwen wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |