abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:52:12 #176
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214660723
quote:
Zwemmen | Drie Duitsers ziek na zwemmen in Seine: 'Negen keer overgegeven'

Van de vier Duitsers die deelnamen aan de 10 kilometer openwaterzwemmen, zijn er drie ziek geworden. Ze hadden last van misselijkheid, braken en diarree, meldt het Duitse olympische comité.

Leonie Beck, een belangrijke concurrente van Sharon van Rouwendaal, bracht op Instagram al naar buiten dat ze ziek was geworden. De waterkwaliteit in de Seine is al de hele Spelen een heikel thema. Door hevige regenval kwam er veel rioolwater in de rivier terecht.

zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:07:46 #177
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214660940
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 16:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Lekker dan :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214678892
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 16:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als het drie Duitsers zijn en verder eigenlijk niemand hebben ze dan niet een bedorven bratwurst gegeten ofzo?
pi_214678910
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:26 schreef wimderon het volgende:

[..]
Als het drie Duitsers zijn en verder eigenlijk niemand hebben ze dan niet een bedorven bratwurst gegeten ofzo?
Het selectieve karakter is wel opvallend ja... of ze zijn verkeerd voorbereid qua antibiotica ofzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214678934
quote:
Nyls Korstanje vindt dit leuk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport maandag 12 augustus 2024 @ 19:37:05 #181
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214694201
https://www.instagram.com/reel/C-gquChu34Z/?igsh=ZGpicjE5aGpvMXA0

Interview met Daniel Wiffen na de 10km open water _O- wat een gast :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 augustus 2024 @ 19:39:02 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214694223
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2024 19:37 schreef DeLuna het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C-gquChu34Z/?igsh=ZGpicjE5aGpvMXA0

Interview met Daniel Wiffen na de 10km open water _O- wat een gast :D
Niet achter iemand zwemmen "because I can't be arsed to get kicked in the face" _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 augustus 2024 @ 19:41:39 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214694256
"I wanted to do it because my friends were doing it...I didn't actually see any of them though" _O-

Tranen gelachen, een van mijn favoriete interviews ooit :D

Bedankt voor het posten!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214823876
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 28 augustus 2024 @ 16:37:42 #185
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_214825815
Dit toffe interview nog even teruggelezen _O_

Openwaterzwemmer Sharon van Rouwendaal ‘Ik vind het jammer dat veel van wat vroeger normaal was in Nederland niet meer kan’
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://archive.ph/FxXht

quote:
Betaal je privé geen hoge prijs als je als sporter zo verhardt?
,,Nee. Ik heb wel vriendjes gehad, maar dat is alweer lang geleden. Het is zo'n gedoe, dat daten. Dan vinden mannen je leuk, maar willen ze eerst seks, terwijl ze het ook met een ander doen. Daar heb ik geen zin in. Je vindt me leuk of niet. Bovendien heb ik het heel goed in mijn eentje. Ik zet mezelf op de eerste plaats, niet een ander, wat ik in het verleden vaak gedaan heb. Als ik heel moe ben, ga ik lekker bankhangen of series kijken met mijn trainingsmaatje, die sinds een jaar bij me woont. Ik heb het goed voor elkaar, dacht ik in Doha. Anderhalf jaar geleden heb ik een huis gekocht, niet ver van mijn ouders. Daar ga ik in augustus wonen. Ik had twee leuke honden en mijn ouders waren gezond ..."
Wijze woorden _O_ _O_ _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 10:07:20 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_214905743
Australische zwembond ontslaat omstreden coach Palfrey

De Australische zwembond heeft coach Michael Palfrey ontslagen. Palfrey raakte al voor de Olympische Spelen van Parijs in opspraak na een interview met Zuid-Koreaanse media. De coach gaf daarin aan dat hij hoopte dat de Zuid-Koreaan Kim Woo-min op de 400 meter vrije slag goud zou winnen in plaats van de Australiërs Sam Short en Elijah Winnington, de zwemmers voor wie hij verantwoordelijk was.

Swimming Australia zei vrijdag in een verklaring dat Palfrey zijn contract had geschonden „door zichzelf in diskrediet te brengen en ernstige schade toe te brengen aan zijn reputatie en aan de reputatie van Swimming Australia, en de belangen van Swimming Australia negatief te beïnvloeden.”

„Ik ben zeer teleurgesteld, extreem teleurgesteld”, zei de Australische zwemhoofdcoach Rohan Taylor destijds over het voorval. „Het is onacceptabel dat een coach in ons team een andere atleet promoveert vóór onze atleten.”

Kim, die in het verleden ook door Palfrey werd begeleid, veroverde uiteindelijk de bronzen plak. Winnington zwom naar de tweede plek. Short kwam net tekort voor een plak en werd vierde.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')