Ik heb een collega die vandaag zijn verjaardag vierde. Hij is 22 geworden. Ik heb hem hard uitgelachenquote:
Hef jezelf opquote:NOS Sport
•
Gisteren, 21:51
Steenbergen naar finale 100 vrij, kan in voetsporen Mastenbroek, De Bruijn en 'Kromo' treden
Wel terecht madquote:
Dat deed ze in principe ook.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was toch beter geweest om dat plan van die coach te volgen. Met een 51'er was je gewoon kampioen.
Ziedend zelfsquote:
0.03 sneller dan gister en in het interview daarna zei ze dat ze die tijd van begin dit jaar 52.25 (?) niet ging halen (of dat dat lastig ging worden).quote:
Net zo oud als Hoszzu en Missy Franklin gevoelsmatig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook echt pas 30 Sjeustreum, gevoelsmatig dacht ik minstens 38.
Een keer de streams omdraaien zou toch geen ramp zijn, zou je denken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
Blijf lekker bij dat zwemmen joh ipv dat saaie kut hockey
Steenbergen moest haar PR bijna evenaren voor zilver, goud had een dikke PR moeten zijn in dit trage zwembad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was toch beter geweest om dat plan van die coach te volgen. Met een 51'er was je gewoon kampioen.
Ja maar Anne-Fleur wil hockey zienquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een keer de streams omdraaien zou toch geen ramp zijn, zou je denken.
Doen er überhaupt Belgen mee deze Spelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kan Sporza wel gewoon relevante sport uitzenden?
Omdat ze vandaag niet in de avond hockeyen. Anders kiest Sporza ook steeds voor het hockey.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kan Sporza wel gewoon relevante sport uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |