2:19.81quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet lukt
Wat is Schouten d'r PR eigenlijk
Simic?quote:
Fatshamen is uit den boze hier.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.
2:19.81quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet lukt
Wat is Schouten d'r PR eigenlijk
Je kent het FOK! handboek toch:quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat gaan wij klagen over een nipte overwinning joh
Arnold?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt zometeen gebokst door het vlaggetje
Het kan altijd beter, ik vind dat een goede eigenschap.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kent het FOK! handboek toch:
Ze kunnen er helemaal niks van
Als dat niet zo is, zijn ze de absolute favoriet (ook al is dat niet zo) en is alles behalve winnen falen
Ja leuk die 4e plek, maar het is geen medaille
Ja leuk zilver en brons, maar dat telt niet
Ja leuk goud, maar dit is wel een nummer waar niemand wat omgeeft, win maar eens goud bij het schieten
Ja leuk goud op dit sterke nummer, maar als de die ene erbij was geweest had die niks gewonnen
Leuk dat goud met concurrentie, maar het was wel heel erg nipt
Nooit toegeven dat een prestatie ook echt goed is he
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Zat die ene Sporza commentator niet eerst bij Eurosport? #durftevragen
Die zit al meerdere jaren en olympische / wereldspelen steeds bij sporzaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Zat die ene Sporza commentator niet eerst bij Eurosport? #durftevragen
quote:
Popovici is zowat de enige echt ranke zwemmer. De tijd van bodybuilders zou na het verbieden van drijvende pakken toch voorbij moeten zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.
Nou, de mannen hebben spieren, maar ze hebben weinig vet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Popovici is zowat de enige echt ranke zwemmer. De tijd van bodybuilders zou na het verbieden van drijvende pakken toch voorbij moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |