Dat zou het nog enigszins spannend maken.quote:
Je kan het haar niet kwalijk nemen dat, zeker in de eerste jaren, nog geen hond haar afstanden verder serieus nam. Knap is het ook zeker. Maar het is wel vertekend natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Burnett het volgende:
Ledecky gaat op voor een recordbrekende 7e individuele gouden medaille..., en de NOS zendt hockey uit...
Inderdaad een My First Sony onderdeel...quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het voelt nou ook niet echt speciaal ofzo, beetje gedevalueerd, zeker nu de 1500 én 800 olympisch zijn
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Inderdaad een My First Sony onderdeel...
Maar dat is de 50km snelwandelen ook...
Niet doen...quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.
Ga de slowchat maar niet lezen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn vingers zitten en niet reageren op deze opmerking die getuigt van.....nee, laat maar.
Smaakquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga de slowchat maar niet lezen dan.
3x3 en schermen is leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het hokkie zit je op het puntje van je stoel?
Weer mokerdomme mensen die haten op snelwandelen en daarbij de regels en basisprincipes van sport in het algemeen niet snappen? Aha, laat maar inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga de slowchat maar niet lezen dan.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
We moeten van geluk spreken dat er geen 4x800 meter estafette is!
Ik ga geen wekker zetten, dus het kan 7 uur worden of half 9. Als het eerder is ga ik dus wel kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur die dan nog ligt te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |