Dat weten we morgen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was laatste baan gewoon uitzwemmen?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef FvanS het volgende:
JAJAJA SCHOUTEN GAAT VOOR GOUD MORGEN![]()
[ afbeelding ]
Positiviteit is hier verboden tochquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat gaan wij klagen over een nipte overwinning joh
gecalculeerdquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was laatste baan gewoon uitzwemmen?
Tes is ook hartstikke strakquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Eerst de tijden van de andere halve finale afwachten. Die zijn strakker denk
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.quote:
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, die Zuid-Afrikaanse was volle bak aan het sprinten, zij ging rustig door.
Precies, zo komt er dit seizoen weer een kampioen van de armoede bij het voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.
Laten we zeggen dat we ook vaak gelijk hebben en dat het op het moment supreme toch net niet luktquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn altijd zeer pessimistisch.
Over strak gesproken ... zo'n Tes Schouten is niet heel slank. Zou ze dan niet gewoon veel sneller door het water glijden als ze 5kg vet kwijt zou raken? Ik vraag me dat sowieso bij sommige vrouwelijke zwemmers af. De mannen zijn wel altijd helemaal afgetraind. Maar die hebben van nature ook minder vet, dat is zo. Toch vraag ik me af of daar niet gewoon heel veel winst te behalen valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |