Koopfransoos?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
Heb ik net een mooi gifje voor gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Hier zo hard om juichen, ja dat verwacht je zelf toch ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel 7 seconden he? Die vraag ben ik kwijt in de nostra
Russin die bij Lucas zat en dus Frans paspoortje heeft gepaktquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kiprichnikova, is dat een Keniaanse Rus?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ach, nu moet ze het huis verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net een mooi gifje voor gemaaktGoede les in zwaartekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Yves zit nu thuis mee te zingen.quote:
En dan lekker zeiken op dat je hier meerdere medailles kan halen, doe daar dan wat aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
De internationale zwembond kun je overigens wel nageven dat die de grote sporters de kans wil geven om zoveel mogelijk medailles te kunnen winnen (uiteraard is dat ook wel weer een nadeel met steeds dezelfde winnaars) door de spreiding van het toernooi en die bewust langen onderbrekingen. Kunnen ze bij atletiek nog wel wat van leren. Daar krijgen ze het al niet eens voor elkaar om 400 meter lopers de dubbel 200/400m te laten doen of 400m horden lopers de combi 400m/400m horden
Sifan Hassan vindt dit geen leuke post.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
De internationale zwembond kun je overigens wel nageven dat die de grote sporters de kans wil geven om zoveel mogelijk medailles te kunnen winnen (uiteraard is dat ook wel weer een nadeel met steeds dezelfde winnaars) door de spreiding van het toernooi en die bewust langen onderbrekingen. Kunnen ze bij atletiek nog wel wat van leren. Daar krijgen ze het al niet eens voor elkaar om 400 meter lopers de dubbel 200/400m te laten doen of 400m horden lopers de combi 400m/400m horden
Nou ja, bij zwemmen is het ook wel een beetje te makkelijk (nog steeds heel knap uiteraard). Met name dan door de overdaad aan estafettes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan lekker zeiken op dat je hier meerdere medailles kan halen, doe daar dan wat aan.
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sifan Hassan vindt dit geen leuke post.
Die zag er op haar 15e al zo oud uit als nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef TAmaru het volgende:
Toen ik Ledecky haar bril zag afnemen, dacht ik even een vrouw van 47 ipv 27 te zien
Maar blijkbaar heeft die al op haar 15e goud gewonnen, was ik even vergeten
Die zullen wel net voor de start weer live gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, bij de NOS eerst nog even terugblikken op de dag.
Marchand zwemt 2 finales op 1 avond, dan kan Bol ook wel 2 afstanden combineren!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagen
Is het niet ook zo dat je bij zwemmen relatief sneller hersteld en dus meer afstanden kan zwemmen dan vergelijkbare afstanden kan lopen in hetzelfde tijdsbestek?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de langere nummers is het vaak juist weer wel mogelijk. Dus die heeft niks te klagen
Heb dit nog niet gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, bij de NOS eerst nog even terugblikken op de dag.
Ik ben na een dag zwemmen altijd helemaal kapot, en ik maak niet eens tempoquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Is het niet ook zo dat je bij zwemmen relatief sneller hersteld en dus meer afstanden kan zwemmen dan vergelijkbare afstanden kan lopen in hetzelfde tijdsbestek?
Geen idee eigenlijk.
Nee dat kan bij atletiek juist niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Marchand zwemt 2 finales op 1 avond, dan kan Bol ook wel 2 afstanden combineren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |