Koopfransoos?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
Heb ik net een mooi gifje voor gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Hier zo hard om juichen, ja dat verwacht je zelf toch ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel 7 seconden he? Die vraag ben ik kwijt in de nostra
Russin die bij Lucas zat en dus Frans paspoortje heeft gepaktquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dachten dat het minder zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kiprichnikova, is dat een Keniaanse Rus?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Josef Kiprich met zilver, Frankrijk levert
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ach, nu moet ze het huis verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |