Alles om dit toernooi te devalueren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Wow! Nu komt FIFA opeens snel in actie
Jeetje.quote:
1-1 was ook al een pingel in de blessuretijdquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Sow koekoek, ik zet even BRA-JAP bij de vrouwen op voor de gein, en binnen 5 seconden scoort JAP op fenomenale wijze de 2-1 in blessuretijd.
Nice.
zesde minuut zie ik net. En ook nog schitterende goal.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Sow koekoek, ik zet even BRA-JAP bij de vrouwen op voor de gein, en binnen 5 seconden scoort JAP op fenomenale wijze de 2-1 in blessuretijd.
Nice.
Die japanse vrouwen zijn van wereldniveauquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Nice.
Nog even bij het slot inschakelenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En daar is de 5-5 (niet iets wat je dagelijks hoort). Ploeggenote van Pelova neemt de Aussies op sleeptouw.
Nou, ja, niet dusquote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We gaan dus waarschijnlijk zowel Canada als Australië verliezen na de groepsfase.
Dat zou betekenen dat we nog maar 1 halve finalist van de vorige spelen (3 jaar terug) overhouden. Niet echt een trivia vraag wanneer je weet hoe het met NL afliep toen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter tegen Egypte gvd
Spanje troep @:Coco @:Szura @:DeeBee
Zijn dit de slechtste spelen allertijden ooit van Spanje?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter tegen Egypte gvd
Spanje troep @:Coco @:Szura @:DeeBee
Gaat om P1. Dan ontloop je wel Frankrijk in een eventuele semiquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:22 schreef Szura het volgende:
Maakt toch verder geen reet uit, is het B-team?
Wemby kijken bijvquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:14 schreef Salina het volgende:
Wou eigenlijk geen voetjebal kijken vandaag, maar zie dat het in Poule B behoorlijk spannend is (elk team 3 punten na 2 matches).
Toch maar even blijven meekijken met OEK-ARG en MAR-IRQ dan maar.
Gedoe allemaal. Het is niet dat ik niets anders te zien/doen heb hé.
Staat op op het grote scherm (tv).quote:
Ach wat jammer, anders hadden we Israël - Egypte kunnen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paraguay zal daarmee ook wel 'gewoon' 2e worden (staan ook 1-0 voor) en een QF tegen Egypte spelen.
Niet rouweig om de uitschakeling van Israel. Wel jammer dat Mali en Guinee er allebei al uit liggenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach wat jammer, anders hadden we Israël - Egypte kunnen hebben.
Dat sloeg echt helemaal nergens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |