Lekker boeiend uit welk land iemand komt, dit neigt naar racismequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen want er rijd geen Nederlander mee voor het klassement
Beide eerste gedeeltes van de 1e en 2e helft was best sterkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:05 schreef ashardalan het volgende:
Zei vdVaart nu net dat hij het een goede wedstrijd vond?
Gratis frikandellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:05 schreef ashardalan het volgende:
Zei vdVaart nu net dat hij het een goede wedstrijd vond?
Ik snap dat dat veel is voor een Belg. Daar vielen nu eenmaal weinig woorden over vuil te maken.quote:
Remco God is een halve Nederlanderquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen want er rijd geen Nederlander mee voor het klassement
Vet gezwijnd op het eind.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het echt volkomen belachelijk om hier nou enorm enthousiast over te gaan doen eerlijk gezegd.
En de grijze wolven groet maakte zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
Er zijn nog Turken die denken dat Gakpo een overtreding maakte bij de goal
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.quote:
Ach kom op die Turken hebben een paar kansjes gehad met alles of niets spelen, naast die mazzelgoal verder nietsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het echt volkomen belachelijk om hier nou enorm enthousiast over te gaan doen eerlijk gezegd.
Verkeerde forum geopend?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.
Dit was gewoon een slechte wedstrijd, maar dan wel goed dat je hem nog over de streep trekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.
@tong80 kan beamen dat het EK 88 ook niet de schoonheidsprijs verdiendequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles waarom staat Xavi er telkens inquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, probleem van Nederland zit hem voornamelijk in het afmaken, had eigenlijk in de eerste 15 al 1-0 moeten zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland maakt in elk geval goals. Kun je van een Frankrijk niet zeggen
als we straks kampioen zijn boeit dat geen reet meerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nondeju zo'n mooie heb ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke stad abi ik heb ook bmw e92
Terechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Onderweg naar huis speciaal langs de Turkenbuurt gereden en volop getoeterd @:Pisces29
ah was jij datquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Onderweg naar huis speciaal langs de Turkenbuurt gereden en volop getoeterd @:Pisces29
laf voetbal van de Turkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Vincent_student het volgende:
Respect voor de Turken wel. Die knokten door. Dat zijn geen Engelsen. Nu na een orkaan van een wedstrijd naar die saaie Engelsen...
JAAAAquote:
Klopt maar als je faalde ging je eruit, dat gebeurt nu niet. Koeman laat een aantal falende spelers veel te lang staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 kan beamen dat het EK 88 ook niet de schoonheidsprijs verdiende
Paar stuks vuurwerk gehoord, maar dat is zo ook wel klaar want over ruim drie kwartier is het zondag.quote:
Gewoon een vuvezela meenemenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Karina het volgende:
Turkenbuurt is hier te ver weg (plus dan moet ik met de bus, toetert lastig).
Zijn er halve finalisten waar dat niet voor geldt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Halve finales is een wereld prestatie met een enorme dosis geluk.
Lekker, maatquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Die verknalde het continu. Die hoort niet in het elftal. Misschien over twee jaar, maar nu. Als hij de bal krijgt, raakt hij in paniek en raakt hij hem kwijt. Dat doelpunt tegen, kwam door een fout van hem.quote:
was ook gewoon betonvoetbal in een verkapte 4-4-2 systeemquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt geluk nodig. En dat hadden we. Maar wel verdiend gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn al Europees kampioen in ‘88quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie Europees kampioen worden ga ik eeuwig moeten aanhoren dat jullie Europees kampioen zijn
Voor sommige Nederlanders gun ik het wel. Maar voor diegene die me uitgelachen met België gun ik ze een zware vernedering.
Ik wil even benadrukken dat ik je geen seconde uitgelachen hebquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie Europees kampioen worden ga ik eeuwig moeten aanhoren dat jullie Europees kampioen zijn
Voor sommige Nederlanders gun ik het wel. Maar voor diegene die me uitgelachen met België gun ik ze een zware vernedering.
De andere helft van het schema had een stuk minder gelukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zijn er halve finalisten waar dat niet voor geldt?
Te Ligtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
Zullen we nog even een momentje nemen voor de mensen die vonden dat de altijd falende De Ligt in de basis moest?
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat ik je geen seconde uitgelachen heb
Turkije uitgeschakeld maar wel 1500 euro extra in de pocket.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef xminator het volgende:
Jongens ik zet 500 euro op dat NL ronde doorgaat.
Gr
Oh tofquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
En woensdag sta ik bij Pink, dus we halen de finale!
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
Zullen we nog even een momentje nemen voor de mensen die vonden dat de altijd falende De Ligt in de basis moest?
In plaats van Virgilquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
Wij winnen echt niet van Spanje of Frankrijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat bederft de sfeer welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef AgnesGru het volgende:
Ze moeten zich melden bij meester Stekelenburg
Ik hoorde eventjes toeterhollanders, maar zonder ziel en zaligheid. Komt toch anders binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef quirina het volgende:
Wat fijn. Geen toeterturken nu.
Zalig voor mijn oren.
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt geluk nodig. En dat hadden we. Maar wel verdiend gewonnen.
Jij ook! En capuchonjongen ookquote:
Idem, sterker nog ik was ook een beetje voor Belgiëquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat ik je geen seconde uitgelachen heb
Goede vriend van Noaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Waarom klinkt De Vrij als een Marokkaan?
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
als we straks kampioen zijn boeit dat geen reet meer
Die ken ik niet.quote:
Dat was absoluut niet het geval. We hebben toen alle geluk van de wereld gehad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.
Ik ben trots op je MAKKERquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
wat ik al zei: was niet goed maar wel leuk om te kijken en spannend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar kan nou niet zeggen dat ik hiervan genoten heb
Mwah die laatste was mooi maar bij die corner viel het tegenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef takura het volgende:
Wel lekker dat we weer een echt goede keeper hebben.
Niet!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.quote:
Nee hoor. De eerste wedstrijd die we verloren van Rusland was onze beste. Het was omdat we een wereldspits hadden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.
Oh, dat is een Marokkaanse jongen?quote:
Speelt al 10 jaar in Italië, die zal niet zo vaak meer Nederlands spreken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Effe denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier wel flink wat hoor. Maar ja Deventer is een beetje half-half denk ik en veel Nederlanders hebben Turkse vrienden dus die moeten nu ook even horen hoe het is. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoorde eventjes toeterhollanders, maar zonder ziel en zaligheid. Komt toch anders binnen.
Zeeuwquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Dat was Jan-Peterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.
Van Dijk speelde opnieuw niet zijn beste wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
Engeland gezien vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had vooraf meer vertrouwen in een goede afloop tegen een Zwitserland of Engeland dan tegen Turkije. Die willen voetballen, die Turken zijn stug en verstandig. Laat die halve finale nu maar komen
De Engelsen willen ook niet voetballen, die gokken puur op Bellinghamquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had vooraf meer vertrouwen in een goede afloop tegen een Zwitserland of Engeland dan tegen Turkije. Die willen voetballen, die Turken zijn stug en verstandig. Laat die halve finale nu maar komen
Ik had 2-1 voor Turkije gegokt. Die Turken zijn een stuk fanatieker. Maar nu worden we EK!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Terecht toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gakpo krijgt die goal niet eens op zijn naam. Vuile hoere uefa
Van de Ven bevalt me goed dit toernooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van de Ven heeft je ook 2x gered Verbruggen
Dat was Balkenende Hans.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.
Godver, ben ik al zo oud.quote:
Aké is een wereldverdediger maar vd Ven past wel beter in het systeem (Aké dan in plaats van Virgil misschien)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij raakte de bal ook niet aan, hequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gakpo krijgt die goal niet eens op zijn naam. Vuile hoere uefa
Nou, na de poulefase zat je al meteen in de halve finale. Nu moeten we 2 wedstrijden meer spelen. Dit zou een veel grotere prestatie zijn als we het EK winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verbruggen is wel de onbetwiste keeper voor de komende jaren lijkt me.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Ploplap het volgende:
Bart praat lekker vrij, fijn om te horen, dan al die robots.
Van de Ven is top. Die zie ik graag in de basis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van de Ven bevalt me goed dit toernooi.
eerlijk is eerlijk penalties waren allemaal prima genomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engeland echt smerig in die halve finale gekomen.
Ake moest gewisseld worden want zou anders tegen rood aan lopen. Vd Ven trekt hem over de streep voor je.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aké is een wereldverdediger maar vd Ven past wel beter in het systeem (Aké dan in plaats van Virgil misschien)
Dino Zoff was twee keer zo oud als Verbruggen toen die wereldkampioen werd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekker weer. Zou snel wegwezen, dat tuig staat er bekend om niet vies te zijn om met mes op zak te lopen.quote:
In Berlijn ruzie zoeken met Turken is niet verstandigquote:
@Caland zit ze achterna.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnceF1e/
Rennende Turken in Nijmegen
Zolang je de straal nog ziet is er niets aan de handquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou Raf zijn eigen lul nog zien bij het pissen?
Plaat voor de kop.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja als Memphis die bal erin schiet is er geen probleem, MAAR HIJ SCHIET HEM ER NIET IN RONALD
Zolang Estavana hem nog maar ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou Raf zijn eigen lul nog zien bij het pissen?
Als als als..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef trein2000 het volgende:
Koeman nog steeds die haarband verdedigen :’)
Snap het ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef trein2000 het volgende:
Koeman nog steeds die haarband verdedigen :’)
Ja dan had ie ook Veerman kunnen laten staan tegen Oostenrijk. En dan zeggen "Ja als ie die ballen niet verspeelt dan speelt ie gewoon goed"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja als Memphis die bal erin schiet is er geen probleem, MAAR HIJ SCHIET HEM ER NIET IN RONALD
jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef svann het volgende:
Vervallen de staande gele kaarten in de komende ronde?
Ik dacht het welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef svann het volgende:
Turken toeterenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef TAmaru het volgende:
maar als ik dan moet kiezen tussen Turken of Marokkanen, heb ik wel veel liever Turken
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef svann het volgende:
Kansloosquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Akathisia het volgende:
Samen met een echte spits is dat primaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef Ploplap het volgende:
Koeman gaat woensdag weer starten met Memphis.,..
Eens, Ben wel benieuwd hoe ze dat zien in een land als Duitsland die procentueel veel meer turken heeft dan Marokkanenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef TAmaru het volgende:
maar als ik dan moet kiezen tussen Turken of Marokkanen, heb ik wel veel liever Turken
@KillemWieftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Vergeten welke user het was, maar die ene die op 10 minuutjes van de Hofpleinfontein woont: hoor je fissa?
Van de Ven is 100% basisspeler van Oranje op korte termijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van de Ven bevalt me goed dit toernooi.
Top.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef Xylos het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel getütür gehoord hier in de stad
Dit is niet het McLaren topicquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens wat is Oranje bizar goed. Tering. Wat een Goden.
ik heb daar voor mijn studie een tijd in een Turkenwijk in Duitsland gezeten, maar daar woonden ook heel veel Arabieren uit verschillende landen en op zich waren de Turken best plezierigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eens, Ben wel benieuwd hoe ze dat zien in een land als Duitsland die procentueel veel meer turken heeft dan Marokkanen
Die zijn ook Oranje!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is niet het McLaren topic
Je kraamt hier hetzelfde niveau onzin uit als in F1 zie ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens wat is Oranje bizar goed. Tering. Wat een Goden.
Met dit wedstrijdbeeld moeten die Engelsen makkelijker te kloppen zijn dan de Turken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef trein2000 het volgende:
‘Niemand verwacht’. Met dit schema was halve finale het minimale, Koeman.
Oei, chanant.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef Coco het volgende:
@:ChevyCaprice krijgt een oplawaai te verduren van @:red_85
Dat is als Mbappé die tegen een gelegenheidselftal een doelpunt maakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef Coco het volgende:
Goede vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
hadden we nog spelers die tegen Engeland geschorst zijn?
Niet snappen dat de ü het extra pijnlijk maakt voor de türken. Of zijn dat de toerken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Top.
Er is maar 1 soort echt getüter en dat is getoeter. Gewoon Nederlands toeteren.
Gelukkig.
3 van de 4 kwartfinales mokerslechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lekkerste gevoel is toch wel dat die Duitsers er uit liggen en wij er nog in zitten. Voor de rest gewoon weer mokerslecht voetbal vandaag in beiden kwart finales.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
Veel Turken weten ook wel hoe het werkt. Gewoon respect voor elkaar, leven en laten leven en mekaar een beetje helpen. Heb ook zat Turkse collegas gehad waar je het prima mee door een deur kon.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik heb daar voor mijn studie een tijd in een Turkenwijk in Duitsland gezeten, maar daar woonden ook heel veel Arabieren uit verschillende landen en op zich waren de Turken best plezierig
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is als Mbappé die tegen een gelegenheidselftal een doelpunt maakt.
nopquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
Vanaf 60e minuut maar. Alleen vanaf toen maakte Engeland geen echte indruk, als de Zwitsers iets beter voetballers waren geweest (individueel) hadden ze met de kansen veel meer gedaan.quote:
Vertel ze even dat ze eruit liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hier al onrustig op straat met Turken
Norris morgen DNFquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De fuck ga jij stoer lopen doen achter je toetsenbordje vriend?
F1 > POLquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:33 schreef Perox het volgende:
[..]
In F1 is het gewoon een kwestie van negeren. Zouden meer mensen moeten doen.
Oké Tarkanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
Ik vind het serieus kut dat NL door is.
Ze speelde kut
maar goed, die toerken speelden nog kutter
Tik tok hebben als volwassen vent. Jij hebt een Bali retraite voor ambitieuze mannen nodig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Akathisia het volgende:
Blijven döneren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat NL in halve finale staat gaat @:danny met abo's strooien.
Dat is veel vertragingquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vader van Van de Ven is die man van Hunted? Jeetje dat wist ik niet.
Mijn opa, die was van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wie er in 40-45 ook van vegen hield?
Ja kommopzeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef Coco het volgende:
Gohquote:
Na afloop van het EK neemt iedereen een abo omdat we zo van de sfeer hier genoten hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat NL in halve finale staat gaat @:danny met abo's strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |