quote:
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou ze letterlijk allemaal kunnen wisselen, laten we eerlijk zijn.
Gewoon stiekemquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mij
Bij normaal voetbalpubliek welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Yosti het volgende:
Wat is dat gefluit van het Turkse publiek irritant zeg. Is dat iets wat normaal is? Ik kijk echt nooit voetbal
Hier ook een tientje ingezetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef xminator het volgende:
Jongens ik zet 500 euro op dat NL ronde doorgaat.
Gr
Dan ligt ie al voor op Bergwijnquote:
Ik wist het al toen ik het schreef, goeie grap manquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mij
heb je lopen slapen bij Simonsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
Veel te weinig beweging. Depay eruit en Bergwijn wisselen. Brobbey en Weghorst erin.
Laten we eerlijk zijn, Bergwijn wordt weinig in het spel betrokken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vonden sommige mensen gewoon een goede keuze…
Het is Veerman of Wijnaldum. Doe dan Veerman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wil iedereen toch die Veerman willen jullie het de turken helemaal cadeau doen?
Pik je dit @GGMMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |