Ja toen zag het er nog goed uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:40 schreef alpeko het volgende: Volledig weggezakt na de eerste 10 minuten
Engeland bakt er werkelijk niks van ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:41 schreef Hyaenidae het volgende: Ze kunnen beter nu verliezen, want tegen Engeland wordt anders een totale vernedering
Dit weten we al vier wedstrijden, toch word hij elke wedstrijd weer opgesteld, ik snap dat niet.quote:
Dat was wel hetzelfde probleem voorin dit seizoen, compleet onvermogen om kansen af te makenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Het is of ik weer naar Ajax zit te kijken
En Zirkzee die wel deukejs in de Italiaanse boter schiet blijft op de bank.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een spits die in Engeland en Duitsland geen deuk in een pakje boter schiet moet ons gaan redden
Zou het wat uitmaken? Matig eruit en matig erin.quote:
Snap die ophemeling ook niet, loopt zich zo vaak vast als het spannend wordt.quote:
Die klootzak wacht die hele eerste helft af. Walgelijk.quote:
Mijn dorpquote:
Rijnders ook onzichtbaarquote:
Als wijnaldem erin komt ga ik wat anders doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
Bergwijn en Depay eruit, Malen en Weghorst erin graag.
Perfecte bal van Turkse Messi gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik begrijp er geen kut van dat je met zulke namen in je defensie. Kinderlijke kutgoals tegenkijgt.
Ons grootste probleem vind ik nog steeds depay. Daar heb je gewoon echt heel weinig aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Toby56 het volgende:
NL begon aardig, maar de Turken staan goed (en zijn voorin heel slim en sluw).
Het blijkt wederom dat er geen creativiteit zit in Oranje; zeker niet als de tegenstander aan hen gewaagd is.
Vanaf ongeveer 20 minuten is Oranje volledig statisch. Van achteruit kunnen ze de bal niet kwijt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die klootzak wacht die hele eerste helft af. Walgelijk.
Dat was vorig toernooi ook al zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet wat Memphis eigenlijk nog doet. Die man heeft letterlijk nog niks laten zien en dat terwijl die altijd in de hemel geprezen wordt. Het is gewoon een sukkel.
Aardige voetballer maar daar win je ook de oorlog niet mee,quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Zirkzee die wel deukejs in de Italiaanse boter schiet blijft op de bank.
Heel de nacht naar getoeter luisteren. wat een afgang.quote:
In DenHaag wonenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heel de nacht naar getoeter luisteren. wat een afgang.
Dan moet je niet in een pauperwijk wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze hier doen, als Nederland niet bevalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Slechter dan Depay kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardige voetballer maar daar win je ook de oorlog niet mee,
Omdat er veel Turken in Berlijn wonenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Veel gefluit voor oranje, storend. Waarom zijn er eigenlijk zoveel meer Turken op de tribune?
Tecens: NL
Kappen Alp.quote:
Maar als Koeman ben je toch ook niet dom? Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was vorig toernooi ook al zo
300.000 Turken wonen in Berlijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Veel gefluit voor oranje, storend. Waarom zijn er eigenlijk zoveel meer Turken op de tribune?
Dat wordt slapen met oordoppen in inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Omdat Berlijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Van Dijk en zelfs Ake zijn al een paar keer gedold.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik begrijp er geen kut van dat je met zulke namen in je defensie. Kinderlijke kutgoals tegenkijgt.
Is ook niet makkelijk tegen twee/dire man constant (Gakpo)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:46 schreef alpeko het volgende:
Gakpo ook heel matig vooralsnog. Depay ook. Bergwijn is weer een bizarre keuze van Koetje.
Hier kan je iedere willekeurige naam invullen.quote:
Grote ster Weghorst ook nog niet hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:46 schreef CR7 het volgende:
Echt moet je nagaan dat de grote ster Kokcu nog niet eens meedoet.
Koeman mag wegwezen als je er vandaag uitvliegtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Turkije overklast Nederland VOLLEDIG. Op alle fronten wordt Nederland afgetroefd.
Klopt en gelukkig hebben we dan aan de andere kant Bergwijn staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is ook niet makkelijk tegen twee/dire man constant (Gakpo)
Alleen op gebied van strijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Turkije overklast Nederland VOLLEDIG. Op alle fronten wordt Nederland afgetroefd.
quote:
Er was net hier al vuurwerk aan de gang na de eerste goal. Dat belooft watquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, thuiswedstrijd.quote:
Vonden sommige mensen gewoon een goede keuze…quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt en gelukkig hebben we dan aan de andere kant Bergwijn staan.
De vraag is hoe draai je dit om. Dat betekent dat je niet achter staat maar voor staat. Die vlieger gaat met pingels niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
1x, verlengen & dan pingelen is helaas een optie.
Laten we het hopen. Maar Koeman zal het wel niet durven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk na de rust eindelijk een goede actie van Depay: op de bank plaatsnemen.
Zwakbegaafdheid tiert weer welig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er wel klaar mee. Feyenoord-> Oranje. Dit is mega slecht. Lekker naar huis gaan
Voorlopig wordt er niets verlengd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:47 schreef ashardalan het volgende:
1x, verlengen & dan pingelen is helaas een optie.
Weghorst voor Simons. Memphis op plek Xavi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Wijnaldum komt er vast in. Dan maakt Koeman het helemaal compleet
Nou, 1 pingel meer erin krijgen dan Turkije is óók voorstaan. Alleen in een andere fase dan waar jij op hoopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De vraag is hoe draai je dit om. Dat betekent dat je niet achter staat maar voor staat. Die vlieger gaat met pingels niet op.
Depay kan er al het hele toernooi niks van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Zwak dit.
Reijnders loopt als een zombie, doet geen ene flikker.
Dumfries en Xavi ook super slecht.
Als het op het middenveld al mis gaat, dan is de buitenspeler niet het grootste probleemquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vonden sommige mensen gewoon een goede keuze…
Van Dijk gaat het team zo toespreken en dan komt alles goed!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
Ze moeten zich kapot schamen 0 inzet 0 tempo
Van dijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou ze letterlijk allemaal kunnen wisselen, laten we eerlijk zijn.
Ik zie het zo gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Wijnaldum komt er vast in. Dan maakt Koeman het helemaal compleet
quote:
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou ze letterlijk allemaal kunnen wisselen, laten we eerlijk zijn.
Gewoon stiekemquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mij
Bij normaal voetbalpubliek welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Yosti het volgende:
Wat is dat gefluit van het Turkse publiek irritant zeg. Is dat iets wat normaal is? Ik kijk echt nooit voetbal
Hier ook een tientje ingezetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef xminator het volgende:
Jongens ik zet 500 euro op dat NL ronde doorgaat.
Gr
Dan ligt ie al voor op Bergwijnquote:
Ik wist het al toen ik het schreef, goeie grap manquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan niet, zit een max aan wat je mag wisselen volgens mij
heb je lopen slapen bij Simonsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
Veel te weinig beweging. Depay eruit en Bergwijn wisselen. Brobbey en Weghorst erin.
Laten we eerlijk zijn, Bergwijn wordt weinig in het spel betrokken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vonden sommige mensen gewoon een goede keuze…
Het is Veerman of Wijnaldum. Doe dan Veerman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wil iedereen toch die Veerman willen jullie het de turken helemaal cadeau doen?
Pik je dit @GGMMquote:
Dat is niet leukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen er ook uit.
Finale Spanje-Turkije graag.
Nope.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan nog ga je er op vooruit ten opzichte van Depay.
Die komt ook niet uit de verf vandaag. Turkije lijkt wel met 12 man te staan zo moeilijk komen ze erdoorheen.quote:
tong heeft feyenoord ooit 3x zien scoren in 3 minuten of zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef littlemindy het volgende:
45 minuten is in principe zat om 2-1 te maken
Helaas brengt Koeman de mensen die wel kunnen scoren pas in de laatste 10 minuten in
"Turk" is geen ras... Wat is het toch met die fascinatie van heden ten dage om de betekenis van waarde van woorden helemaal tot 0 te devalueren?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Snap jullie frustratie maar vermijd racistische posts[/modbreak]
Die heeft nog een actiequote:
Voor turken wel. Omdat het gewoonweg kutvolk is en niks anders accepteren fluiten ze iedereen uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef Yosti het volgende:
Wat is dat gefluit van het Turkse publiek irritant zeg. Is dat iets wat normaal is? Ik kijk echt nooit voetbal
Ga niet muggenziftenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
"Turk" is geen ras... Wat is het toch met die fascinatie van heden ten dage om de betekenis van waarde van woorden helemaal tot 0 te devalueren?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Turkije goden. Altijd mooie prijsjes maken voor kleding op de marktquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor turken wel. Omdat het gewoonweg kutvolk is en niks anders accepteren fluiten ze iedereen uit.
Alle ballen die hij aanraakt verliest hij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Die kut Depay verziekt werkelijk alles. Ongelofelijke klote speler. De rest ook niet best
Nergens om maar bij turken is dat toch hoogstens discriminatie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar ging het niet over, stop hier maar mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
"Turk" is geen ras... Wat is het toch met die fascinatie van heden ten dage om de betekenis van waarde van woorden helemaal tot 0 te devalueren?
Lewandoski 5 keer in 8 minuten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
tong heeft feyenoord ooit 3x zien scoren in 3 minuten of zo
Hij kan wel leuk rappen, je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Die kut Depay verziekt werkelijk alles. Ongelofelijke klote speler. De rest ook niet best
LahmacunGodenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Turkije goden. Altijd mooie prijsjes maken voor kleding op de markt
Koeman gewoon slachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Frimpong of Malen voor Bergwijn
Dieper in gaan staan
Weghorst erin.
Kijken kijken niet kopenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Turkije goden. Altijd mooie prijsjes maken voor kleding op de markt
Nee hoor, Iniesta werd gewoon uitgefloten!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij normaal voetbalpubliek wel
Bij het carnavalspubliek van oranje niet
Tja, als jij het woord "racist" tot niets wil devalueren, prima. Ik ben van mening dat woorden daadwerkelijk iets zouden moeten betekenen en daarmee impact hebben.quote:
Doen ze bij Sporza toch beterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |