Ja toen zag het er nog goed uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:40 schreef alpeko het volgende: Volledig weggezakt na de eerste 10 minuten
Engeland bakt er werkelijk niks van ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:41 schreef Hyaenidae het volgende: Ze kunnen beter nu verliezen, want tegen Engeland wordt anders een totale vernedering
Dit weten we al vier wedstrijden, toch word hij elke wedstrijd weer opgesteld, ik snap dat niet.quote:
Dat was wel hetzelfde probleem voorin dit seizoen, compleet onvermogen om kansen af te makenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Het is of ik weer naar Ajax zit te kijken
En Zirkzee die wel deukejs in de Italiaanse boter schiet blijft op de bank.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een spits die in Engeland en Duitsland geen deuk in een pakje boter schiet moet ons gaan redden
Zou het wat uitmaken? Matig eruit en matig erin.quote:
Snap die ophemeling ook niet, loopt zich zo vaak vast als het spannend wordt.quote:
Die klootzak wacht die hele eerste helft af. Walgelijk.quote:
Mijn dorpquote:
Rijnders ook onzichtbaarquote:
Als wijnaldem erin komt ga ik wat anders doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
Bergwijn en Depay eruit, Malen en Weghorst erin graag.
Perfecte bal van Turkse Messi gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik begrijp er geen kut van dat je met zulke namen in je defensie. Kinderlijke kutgoals tegenkijgt.
Ons grootste probleem vind ik nog steeds depay. Daar heb je gewoon echt heel weinig aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:42 schreef Toby56 het volgende:
NL begon aardig, maar de Turken staan goed (en zijn voorin heel slim en sluw).
Het blijkt wederom dat er geen creativiteit zit in Oranje; zeker niet als de tegenstander aan hen gewaagd is.
Vanaf ongeveer 20 minuten is Oranje volledig statisch. Van achteruit kunnen ze de bal niet kwijt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die klootzak wacht die hele eerste helft af. Walgelijk.
Dat was vorig toernooi ook al zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet wat Memphis eigenlijk nog doet. Die man heeft letterlijk nog niks laten zien en dat terwijl die altijd in de hemel geprezen wordt. Het is gewoon een sukkel.
Aardige voetballer maar daar win je ook de oorlog niet mee,quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Zirkzee die wel deukejs in de Italiaanse boter schiet blijft op de bank.
Heel de nacht naar getoeter luisteren. wat een afgang.quote:
In DenHaag wonenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heel de nacht naar getoeter luisteren. wat een afgang.
Dan moet je niet in een pauperwijk wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze hier doen, als Nederland niet bevalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Slechter dan Depay kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardige voetballer maar daar win je ook de oorlog niet mee,
Omdat er veel Turken in Berlijn wonenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Veel gefluit voor oranje, storend. Waarom zijn er eigenlijk zoveel meer Turken op de tribune?
Tecens: NL
Kappen Alp.quote:
Maar als Koeman ben je toch ook niet dom? Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was vorig toernooi ook al zo
300.000 Turken wonen in Berlijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Veel gefluit voor oranje, storend. Waarom zijn er eigenlijk zoveel meer Turken op de tribune?
Dat wordt slapen met oordoppen in inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Omdat Berlijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |