Energie verspild met de harde woorden die hij iedere keer moest gebruiken.quote:
Nooit meer Veermanquote:
Wat heb je gedaan? Het land eh de deur weer uitgezet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Mijn Turkse buurman stond hier al aan de deur met een schaal Baklava om me prettige wedstrijd te wensen.
Het gore lef.
Was in de actiequote:
Bah vriendelijke buren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Mijn Turkse buurman stond hier al aan de deur met een schaal Baklava om me prettige wedstrijd te wensen.
Het gore lef.
Sloeg 'm met een blok kaas op de neus. Gauw optieven naar Marrakech.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Het land eh de deur weer uitgezet?
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef polderturk het volgende:
Is deze wedstrijd kwalitatief beter dan Engeland vs Zwitserland?
Nee, maar wel twee ploegen die willen scoren, dus wel leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef polderturk het volgende:
zelfs dat nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef polderturk het volgende:
In ieder geval leukerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef polderturk het volgende:
Als je wil verliezen.quote:
Dan moeten ze je moeder opstellenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom kan dit Oranje niet gewoon lekker ballen
Het toernooi begon leuk en snel was het klaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
De winnaar van Spanje - Frankrijk wordt lachend kampioen. Wat een armoede in deze kant van het schema
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar wel twee ploegen die willen scoren, dus wel leuker om naar te kijken
Gehoopt minstens. Al dat 6-0 geblaaskaak hier.quote:
Dat was @GGMMquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gehoopt minstens. Al dat 6-0 geblaaskaak hier.
Wat heb jij voorspeld?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gehoopt minstens. Al dat 6-0 geblaaskaak hier.
Je zat er een kwartier naast.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:14 schreef Hankster het volgende:
Nog 9 minuten wachten op de openingstreffer.
U hoorde het hier het eerst.
koeman kennede gaat hij wachten tot de 70ste minuutquote:
Eens wel. Probleem is dat we niet schieten op doel maar vooral er lekker voor blijven hangen. Zelfs als we er een centimeter vanaf staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kutspelers, genoeg kansen en overmacht in de eerste 20 minuten
Duitsers waren ook best wel prima. Rest is echt slecht ja, wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
alles zo slecht, behalve Spanje
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht
En terechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
koeman kennede gaat hij wachten tot de 70ste minuut
Maar Turkije doet het wel fantastisch na vermogen, of het nou matig is of niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht
Huntelaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef polderturk het volgende:
Wie zouden jullie voor Depay inzetten?
Spanje was ook waardeloos tegen Duitslandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht
Zijn kapsel lijkt op zo'n doolhofspelletje waar je met zo'n metalen balletje doorheen moet manoeuvreren.quote:
De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:36 schreef cherrycoke het volgende:
Koeman waarom stel je in godsnaam Depay op, waarom waarom.
Mijn bier staat op zo een kaart van de AHquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Dumfries veroorzaakt eerst een onnodige corner en heft vervolgens buitenspel op.
Mijn 3-0 is naar de vaantjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 3-1 gezegd.
Hopelijk komt WappieWout er nog voor 3.
Deze generatie werkt niet voor ouwe Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Dit wordt eerder 0-3 dan 2-1 wat een armoe generatie
Jij komt ook weer een uit grot te voorschijn na de wanvertoning van Italiëquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef bianconeri het volgende:
Achterkomen tegen die prutsers hahahahaha
Waar heb jij het eerste halfuur naar gekeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
De Turken ballen veel beter, veel aanvallender.
Als ze winnen dan is het dik verdiend.
Simons en Reijndersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
KOEMAN LAAT JE BALLEN ZIEN EN HAAL DEPAY EN SIMONS ERUIT
Sowieso.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?
hij had allang moeten scoren, als hij de bal heeft verliest hij hem gelijk na 3 seconden en dit is al het hele toernooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?
In de fik zettenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mijn bier staat op zo een kaart van de AH
En daar staat Dumfries op, ik heb ook nog Veerman (lol)
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zorgen jongens. Wijnaldum komt ons redden.
Deze generatie werkt sowieso niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze generatie werkt niet voor ouwe Koeman.
Zijn "Trollen voor Dummies" boekquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar heb jij het eerste halfuur naar gekeken?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
De Turken ballen veel beter, veel aanvallender.
Als ze winnen dan is het dik verdiend.
Ja nu mag je losgaan Zorro.quote:
quote:
Als je inzet afhangt van een trainer ben je al waardeloosquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze generatie werkt niet voor ouwe Koeman.
Eerste 20 min goed, daarna 20 min slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ok, pauze van mijn concert met mijn schoonouders (er is geen signaal)
Hoe is het?
Ho ho, zó slecht is het ook weer nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Het is of ik weer naar Ajax zit te kijken
Alles onder controlequote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ok, pauze van mijn concert met mijn schoonouders (er is geen signaal)
Hoe is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |