Eens wel. Probleem is dat we niet schieten op doel maar vooral er lekker voor blijven hangen. Zelfs als we er een centimeter vanaf staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kutspelers, genoeg kansen en overmacht in de eerste 20 minuten

Duitsers waren ook best wel prima. Rest is echt slecht ja, wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
alles zo slecht, behalve Spanje
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht

En terechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
koeman kennede gaat hij wachten tot de 70ste minuut

Maar Turkije doet het wel fantastisch na vermogen, of het nou matig is of niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht

Huntelaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef polderturk het volgende:
Wie zouden jullie voor Depay inzetten?

Spanje was ook waardeloos tegen Duitslandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat een EK zeg
Frankrijk slecht
Engeland slecht
Nederland slecht
Turkije slecht

Zijn kapsel lijkt op zo'n doolhofspelletje waar je met zo'n metalen balletje doorheen moet manoeuvreren.quote:

De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:36 schreef cherrycoke het volgende:
Koeman waarom stel je in godsnaam Depay op, waarom waarom.

Mijn bier staat op zo een kaart van de AHquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Dumfries veroorzaakt eerst een onnodige corner en heft vervolgens buitenspel op.

Mijn 3-0 is naar de vaantjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 3-1 gezegd.
Hopelijk komt WappieWout er nog voor 3.

Deze generatie werkt niet voor ouwe Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Dit wordt eerder 0-3 dan 2-1 wat een armoe generatie

Jij komt ook weer een uit grot te voorschijn na de wanvertoning van Italiëquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef bianconeri het volgende:
Achterkomen tegen die prutsers hahahahaha

Waar heb jij het eerste halfuur naar gekeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
De Turken ballen veel beter, veel aanvallender.
Als ze winnen dan is het dik verdiend.

Simons en Reijndersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
KOEMAN LAAT JE BALLEN ZIEN EN HAAL DEPAY EN SIMONS ERUIT

Sowieso.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?

hij had allang moeten scoren, als hij de bal heeft verliest hij hem gelijk na 3 seconden en dit is al het hele toernooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De verdediging blundert en dat ligt aan Depay?

In de fik zettenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mijn bier staat op zo een kaart van de AH
En daar staat Dumfries op, ik heb ook nog Veerman (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |