Hier ook. Op meerdere plekken zo te horenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.
Wij halen tenminste nog wel eens een finale.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Welke stad abi ik heb ook bmw e92quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef opgebaarde het volgende:
Ben zo terug boys. Ik ga even een rondje rijden met mijn bmw door het centrum
Wanneer was jullie laatste finale?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
het laf voetballende Turkije is afgestraft
Ook Grunn?quote:
Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, daarmee doe je Koeman wat tekort. Het is geen tactisch genie, maar hij laat zijn ploeg in ieder geval met enige durf en wil tot dominantie voetballen.
TOET TOETquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.
Brobbeyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
So wie is die vrouw met die dikke tetten op het veld??
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste finale?Niet zo naar doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |