JEROEN GING HET DOENquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:54 schreef alpeko het volgende:
Ben je al terug @:Oriente of zit je nog in dat kansloos uitgeschakelde Kroatië?
Engeland verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is een veeg teken dat je zoveel moeite hebt met een zwak Turkije.
In principe zijn ze woensdag kansloos.
Gooi jezelf weg zak hooiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Echt
Gewonnen van het waardeloze Turkije en zo dramatisch doen en net doen of ze de finale winnen
Nee, jonguh.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja jij hebt ze in de buurt, ga het doenquote:
Ik wist niet dat je zo close was…quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef TAmaru het volgende:
Zoals Jack van Gelder ooit zei: "JA JA JA JA JA JA JA JA. JA JA JA JA JA JA JA."
Zuurpruim.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Echt
Gewonnen van het waardeloze Turkije en zo dramatisch doen en net doen of ze de finale winnen
FRA-NED is leukerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Kimiko het volgende:
Ik hoop zo op de finale Spanje - Nederland
spanje-duitsland had alleen verlengingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
Nederland de enige die zonder penalties door deze ronde is?
Nou, nou, nou… het blijft Engeland hè.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuuuuuuurquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Echt
Da's ook weer...die ploeg is heel pover, maar heeft wel meer kwaliteit dan dit Oranje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Engeland verdient ook geen schoonheidsprijs.
Ja voor dat eerste.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Spanje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
Nee spanje scoorde in de verlenging.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
Spanje scoort ALTIJD in verlengingen dat zou je toch moeten wetenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
Waarom zo zuur?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.quote:
het laf voetballende Turkije is afgestraftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Aanvallend voetbal loont dus wel gelukkig
Sorry dat sommigen wel echt reageren en realistisch zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Reageren op bianconeri, jij bent af
Nee, Spanje ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
Wel een van de spannendste ook al kunnen die Engelsen er ook wat van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Ondanks dat het een enorme kut wedstrijd was, was dit de beste wedstrijd op het toernooi?
Mwah, daarmee doe je Koeman wat tekort. Het is geen tactisch genie, maar hij laat zijn ploeg in ieder geval met enige durf en wil tot dominantie voetballen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop dat jullie woensdag met een gezellige groep mensen naar Engeland v Nederland gaan kijken.
Potje bier, veel gezelligheid. Dat zal je nodig hebben tijdens Southgate v Koeman.
De Belg vond het een schitterende wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Ondanks dat het een enorme kut wedstrijd was, was dit de beste wedstrijd op het toernooi?
Hier ook. Op meerdere plekken zo te horenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.
Wij halen tenminste nog wel eens een finale.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Welke stad abi ik heb ook bmw e92quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef opgebaarde het volgende:
Ben zo terug boys. Ik ga even een rondje rijden met mijn bmw door het centrum
Wanneer was jullie laatste finale?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
het laf voetballende Turkije is afgestraft
Ook Grunn?quote:
Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, daarmee doe je Koeman wat tekort. Het is geen tactisch genie, maar hij laat zijn ploeg in ieder geval met enige durf en wil tot dominantie voetballen.
TOET TOETquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.
Brobbeyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
So wie is die vrouw met die dikke tetten op het veld??
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste finale?Niet zo naar doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ook amice, ik ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.
Schermen is geen sport.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef KingRoland het volgende:
zijn er grote schermen in Rotterdam of Amsterdam tijdens de halve finales????
Wanneer moet Italië spelen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sorry dat sommigen wel echt reageren en realistisch zijn.
Jij bent af.
Mag, maar alleen na deze wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef cherrycoke het volgende:
de nederlanders gaan nu toeterend door de straten heen
museumplein zou wel leuk zijn (als het niet regent)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef KingRoland het volgende:
zijn er grote schermen in Rotterdam of Amsterdam tijdens de halve finales????
Maak een keuzequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Hier ook vuurwerk. Zwijndrecht/Ambacht.
Met zijn hele hebben en houwen voor die balquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Fretwork het volgende:
Dumfries is echt de grootste tatta van het stel
Qua spanning was het natuurlijk enorm enerverend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Belg vond het een schitterende wedstrijd.
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander, heb je gewonnen.quote:
Hier ookquote:
Hij bestaat ECHTquote:
Vd Ven erin ipv van Dijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef TAmaru het volgende:
maar jongens als Koeman nu tegen Engeland weer met dezelfde zaadspelers begint, dan is het echt een aanfluiting toch
hij moet gewoon beginnen met Weghorst, Vd Ven, Malen/Zirkzee/Brobbey
Je laat je wel kennen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Zure mensen gewoon negeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander, heb je gewonnen.
Mensen die nu nog janken om dat liedjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij bestaat ECHTwat zijn deze gasten goed godverdomme!
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Wat was er gelukkig aan die 1-1? Kwam uit een corner na een prima aanvalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vd Vaart?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
So wie is die vrouw met die dikke tetten op het veld??
Turkije was niet laf. Die wilden voetballen en deden het naar hun vermogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
het laf voetballende Turkije is afgestraft
Omdat er weinig lukte, maar dat heeft wat meer met de kwaliteiten van de spelers te maken. Southgate laat gewoon niet voetballen, al mist Engeland een type Frenkie de Jong.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Koeman > Southgatequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef TAmaru het volgende:
maar jongens als Koeman nu tegen Engeland weer met dezelfde zaadspelers begint, dan is het echt een aanfluiting toch
hij moet gewoon beginnen met Weghorst, Vd Ven, Malen/Zirkzee/Brobbey
Woon jij in een bos?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Karina het volgende:
Hier in de straat niks te zienGeen Turken en geen Nederlanders.
Hier beiden... vooral vuurwerk, maar ook een enkele toeteraarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.
Nederland-Frankrijk heb ik liever...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ongeacht de uitslag heb ik wel zin in Spanje - Nederland op 14 juli
We zijn fitter aan de aftrap tegen de Engelsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Tijn het volgende:
Maar Nederland dus wel als enige door in de reguliere speeltijd. Dat is ook wel netjes
Hiet niet helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar?
Hier in een net dorp in het Gooi is het muisstil
Bountyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Fretwork het volgende:
Dumfries is echt de grootste tatta van het stel
lekker zitten schijten?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vijf kilo afgevallen laatste tien minuten
Sparenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef viceversa het volgende:
Nog steeds een mysterie waarom Malen er niet in.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Vuurwerk in mijn totaal niet tokkie wijk
Hier in huizen gaat het los (ook gooi)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar?
Maar het was niet best.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander, heb je gewonnen.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Nijmegenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar?
Dat denk ik niet. Die Engelsen hebben vandaag 2 uur stilgestaan. Dat was geen high-energy wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn fitter aan de aftrap tegen de Engelsen.
Met Frimpong en Malen had je wel iets meer dynamiek gehad. Met het verstrijken van de minuut werd dat zorgwekkender. Het is best symbolisch dat die 1-1 uit slechts een standaardsituatie viel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat er weinig lukte, maar dat heeft wat meer met de kwaliteiten van de spelers te maken. Southgate laat gewoon niet voetballen, al mist Engeland een type Frenkie de Jong.
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.quote:
Maakt niet uit want Southgate is nog dommerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef littlemindy het volgende:
Maar natuurlijk gaat Koeman weer starten met dezelfde 11 tegen Engeland
Maar dat was wel hét niveau van die Engelsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Engelsen hebben vandaag 2 uur stilgestaan. Dat was geen high-energy wedstrijd.
Dat waren die andere wedstrijden ook niet.quote:
Dat past denk ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.
Een aardige vent; helaas uit vorm.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Morgen lekker lachen om Hem op de gravelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.
Hier ook, en toeterturkennederlanders.quote:
Die zijn echt wel te pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Die Engelsen kunnen we ook gewoon pakken.
Maar onderdrukt wel een enorme glimlach, want hij wil netjes over blijven komenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef Breekfast het volgende:
Van Dijk analyseert de wedstrijd alsof ze net een oefenpotje hebben gewonnen.
hopen dat hij hard op z'n bek gaatquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Morgen lekker lachen om Hem op de gravel
Dat is geen enkel land.quote:
Ik kan niet lachen want er rijd geen Nederlander mee voor het klassementquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Morgen lekker lachen om Hem op de gravel
Ik zie echt zo graag liever Frimp en Malen ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met Frimpong en Malen had je wel iets meer dynamiek gehad. Met het verstrijken van de minuut werd dat zorgwekkender. Het is best symbolisch dat die 1-1 uit slechts een standaardsituatie viel.
Leuk die verschillende vertragingen, gejuich om de 3 seconde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Tijn het volgende:
Oh nu hoor ik toch wat bescheiden vuurwerk. Zullen wel via een stream gekeken hebben ofzo.
Geen Akéquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef TAmaru het volgende:
Verbruggen
De Vrij - Van Dijk - Vd Ven - Dumfries
Schouten - Reinders - Veerman
Malen - Weghorst - Gakpo
Nou en.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Breekfast het volgende:
Winnen van Engeland. Daarna kansloos ten onder tegen Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |