Met Frimpong en Malen had je wel iets meer dynamiek gehad. Met het verstrijken van de minuut werd dat zorgwekkender. Het is best symbolisch dat die 1-1 uit slechts een standaardsituatie viel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat er weinig lukte, maar dat heeft wat meer met de kwaliteiten van de spelers te maken. Southgate laat gewoon niet voetballen, al mist Engeland een type Frenkie de Jong.
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.quote:
Maakt niet uit want Southgate is nog dommerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef littlemindy het volgende:
Maar natuurlijk gaat Koeman weer starten met dezelfde 11 tegen Engeland
Maar dat was wel hét niveau van die Engelsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Engelsen hebben vandaag 2 uur stilgestaan. Dat was geen high-energy wedstrijd.
Dat waren die andere wedstrijden ook niet.quote:
Dat past denk ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.
Een aardige vent; helaas uit vorm.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Morgen lekker lachen om Hem op de gravelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik blijf een Belg he. Jullie lachen met mij en België en ik die een beetje zuur reageert. Morgen kunnen we weer door dezelfde deur.
Hier ook, en toeterturkennederlanders.quote:
Die zijn echt wel te pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Die Engelsen kunnen we ook gewoon pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |