Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander, heb je gewonnen.quote:
Hier ookquote:
Hij bestaat ECHTquote:
Vd Ven erin ipv van Dijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef TAmaru het volgende:
maar jongens als Koeman nu tegen Engeland weer met dezelfde zaadspelers begint, dan is het echt een aanfluiting toch
hij moet gewoon beginnen met Weghorst, Vd Ven, Malen/Zirkzee/Brobbey
Je laat je wel kennen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Zure mensen gewoon negeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er eentje meer maakt dan je tegenstander, heb je gewonnen.
Mensen die nu nog janken om dat liedjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij bestaat ECHTwat zijn deze gasten goed godverdomme!
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
Wat was er gelukkig aan die 1-1? Kwam uit een corner na een prima aanvalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.
Vd Vaart?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
So wie is die vrouw met die dikke tetten op het veld??
Turkije was niet laf. Die wilden voetballen en deden het naar hun vermogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
het laf voetballende Turkije is afgestraft
Omdat er weinig lukte, maar dat heeft wat meer met de kwaliteiten van de spelers te maken. Southgate laat gewoon niet voetballen, al mist Engeland een type Frenkie de Jong.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.
Koeman > Southgatequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef TAmaru het volgende:
maar jongens als Koeman nu tegen Engeland weer met dezelfde zaadspelers begint, dan is het echt een aanfluiting toch
hij moet gewoon beginnen met Weghorst, Vd Ven, Malen/Zirkzee/Brobbey
Woon jij in een bos?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Karina het volgende:
Hier in de straat niks te zienGeen Turken en geen Nederlanders.
Hier beiden... vooral vuurwerk, maar ook een enkele toeteraarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |