Hier ook. Op meerdere plekken zo te horenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hier geen toet toet maar boem boem van vuurwerk.

Wij halen tenminste nog wel eens een finale.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0

Welke stad abi ik heb ook bmw e92quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef opgebaarde het volgende:
Ben zo terug boys. Ik ga even een rondje rijden met mijn bmw door het centrum

Wanneer was jullie laatste finale?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mag van mij de Halve Finale tegen Engeland wel winnen.
En Spanje mag ook winnen van Frankrijk
Finale:
Spanje - Nederland
114' 1-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/

Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
het laf voetballende Turkije is afgestraft

Ook Grunn?quote:

Tot de (gelukkige) 1-1 van Nederland maakte ik me aardig veel zorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, daarmee doe je Koeman wat tekort. Het is geen tactisch genie, maar hij laat zijn ploeg in ieder geval met enige durf en wil tot dominantie voetballen.

TOET TOETquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Laf? Turkije verdient het meer dan Engeland en Frankrijk.

Brobbeyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
So wie is die vrouw met die dikke tetten op het veld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |