Ja lekker relaxed. Terwijl Noa 24/7 hard aan het werk is in Duitsland de komende 2 maanden, lig jij in onderbroek aan je reet te krabben op de bank.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:43 schreef DrDentz het volgende:
De kinderen van Linda de Mol hebben dankzij hun welvarende familie niet de problemen die hun leeftijdsgenootjes ervaren op de huizenmarkt. Zowel Noa als Julian kregen een paar jaar geleden allebei een woning cadeau van hun moeder. Die van Noa, in het centrum van Amsterdam, werd een paar jaar geleden voor 875 duizend euro aangekocht.
Wat moet dat lekker zijn pohh
Zit je op haar te geilen, ouwe smeerlap?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja lekker relaxed. Terwijl Noa 24/7 hard aan het werk is in Duitsland de komende 2 maanden, lig jij in onderbroek aan je reet te krabben op de bank.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit je op haar te geilen, ouwe smeerlap?
Ja misschien was niet echt vrouwvriendelijkquote:
Ja zal wel heel hard werken zijn beetje over voetbal praten voor de camera.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja lekker relaxed. Terwijl Noa 24/7 hard aan het werk is in Duitsland de komende 2 maanden, lig jij in onderbroek aan je reet te krabben op de bank.
[ afbeelding ]
nu doe je alsof presenteren iedereen kan, ok je mag vanavond 20 uur journaal presenterenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zal wel heel hard werken zijn beetje over voetbal praten voor de camera.
Primaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
nu doe je alsof presenteren iedereen kan, ok je mag vanavond 20 uur journaal presenteren
het werkt wel wat relaxter als je het niet voor de financiën hoeft te doen, maar gewoon lekker wat aan kunt hobbyen.. Bevalt het niet? okee , dan kap je gewoon en ga je wat anders proberen. Geen hypotheek, geen studieschuld, geen lege ijskast. NB deze uitspraak heeft niks met inspanning te maken, veel mensen steken meer energie in hobbies dan in werk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
ze is al 24quote:Op zondag 16 juni 2024 11:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wordt een mooi meisje als ze later groot is.
Aan haar moeder te zien begint dan de keiharde aftakeling.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Op haar 42e gaat ze pas echt een lekker stuk zijn.
Ik denk dat de pruim van Noa van/voor die puistenkop van jou hermetisch gesloten blijft.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:25 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou haar wel flink pakken en daarna trouwen in gemeenschap van goederen.
Vind je jezelf wél grappig ?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de pruim van Noa van/voor die puistenkop van jou hermetisch gesloten blijft.
Je bent ziek zoek hulpquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb ik honing aan mijn reet, Tong?
En zo gezellig. Ook kritisch op de spelers. Vond haar wel te ver gaan met de vraag aan Brobbey wat hij zelf van z'n nieuwe schoenen vond.quote:
Huh waarom dat nou weerquote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef Document1 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar deze vrouw zou alles kunnen doen wat ze wil. Daarom is het alleen al te prijzen dat ze voor deze carrière heeft gekozen.
kijk naar je eigequote:
Chrirug?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh waarom dat nou weer
Dat zou ik denken als ze chrirurg zou worden of zo.
Nouja doe niet zo debiel, als ik het niet fantastisch vind dat ze over voetbal praat ben ik niet gelijk zuur hoor.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Chrirug?
Ze had ook kunnen gaan leechen van het familie fortuin of een of andere show met ballen die mensen om kegelen presenteren. Ze koos daarin tegen met haar hart en werd sportverslaggever. Fantastisch.![]()
Doen jullie verder maar lekker zuur.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger kon je nog in de rust kijken naar half naakte dames die penalty's namen, wellicht heeft ze daar wel de kwaliteiten voor
Veronica toen het nog van de echte SBS wasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger kon je nog in de rust kijken naar half naakte dames die penalty's namen, wellicht heeft ze daar wel de kwaliteiten voor
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker wijf, geen tetten helaas maar zit daar natuurlijk niet omdat ze kwaliteiten heeft.
Alles kanquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.
Ja het helpt natuurlijk als je moeder Linda en je oom Sjon de Mol is om zo'n baan te krijgen maar als je daar eenmaal zit moet je ook presteren anders ga je er zo weer af. Misschien is het nu juist wel een extra last op haar schouders: je zit hier alleen omdat Linda je moeder is zal ze altijd horen, hoe leuk ze het ook doet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.
Die tetten die koopt ze wel een keer, zodra ze het gevoel heeft de volgende stap te moeten maken in haar carrièrequote:Op donderdag 4 juli 2024 11:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker wijf, geen tetten helaas maar zit daar natuurlijk niet omdat ze kwaliteiten heeft.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die tetten die koopt ze wel een keer, zodra ze het gevoel heeft de volgende stap te moeten maken in haar carrière
Wat is leukquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja het helpt natuurlijk als je moeder Linda en je oom Sjon de Mol is om zo'n baan te krijgen maar als je daar eenmaal zit moet je ook presteren anders ga je er zo weer af. Misschien is het nu juist wel een extra last op haar schouders: je zit hier alleen omdat Linda je moeder is zal ze altijd horen, hoe leuk ze het ook doet.
Dat het over haar tieten gaat zegt genoeg. Stekelenburg heeft een spleetje. Die zet z'n tanden in een onderwerp. Nu nog het achterste van z'n tong.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:28 schreef Paul het volgende:
Wat zeuren jullie nou weer over dr cupmaat, volgens mijn heeft ze normale borsten voor haar postuur
Het is toch geen politiek wereldnieuws.. gaat om een voetbaltoernooitje, mag wel een beetje gezellig toch.. anders moet je maar naar Leonne Stentler gaan kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is leukHet moet allemaal gezellig.
Ik wil geïnformeerd worden. Dit meissie bakt er niks van. Niks beklijft en het stelt niks voor. Derderangs schoolkrant gedoe.
Sluit gelijk heel FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is toch geen politiek wereldnieuws.. gaat om een voetbaltoernooitje, mag wel een beetje gezellig toch.. anders moet je maar naar Leonne Stentler gaan kijken
In het begin heb ik me aan haar geirriteerd, maar inmiddels vind ik dr goed presenteren en past ze ook goed bij de voetbalprogrammasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af of ze ook was ‘ontdekt’ als ze aan de andere kant van het land was opgegroeid en geen ‘de Molletje’ was geweest. Los van dat ze er goed uit ziet zie ik nou niet in wat haar nou zo speciaal en talentvol maakt. Denk vooral haar mammie. Dat telt daar namelijk in het Amsterdamse/Hilversumse. Stukje vriendjespolitiek.
Ik zou haar ook wel eens keihard in haar sterretje willen raken Paul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
In het begin heb ik me aan haar geirriteerd, maar inmiddels vind ik dr goed presenteren en past ze ook goed bij de voetbalprogrammas
Gedraag jequote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel eens keihard in haar sterretje willen raken Paul.
Ordinairquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel eens keihard in haar sterretje willen raken Paul.
Het is geen Viola Holt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ze is alles wat ik niet zoek in een lekker wijf.
Geen type om er op te spugen. Gruwelijk opa's jasje ook nog.quote:
nee jij bent knapquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen type om er op te spugen. Gruwelijk opa's jasje ook nog.
Zeker. Ik mag er nog steeds zijn op m'n 61ste.quote:
Noa heeft altijd al een aparte kledingsmaak gehadquote:Op zondag 7 juli 2024 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke meid maar ik snap die 'baggy' kledinghype niet. Fresia net zo.
Zal best.quote:
Vet haar genot @Zipportalquote:Op zondag 7 juli 2024 10:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Noa heeft altijd al een aparte kledingsmaak gehad
[ afbeelding ]
Dat zal ze wel jammer vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ze is alles wat ik niet zoek in een lekker wijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |