Die ken ik niet.quote:
Dat was absoluut niet het geval. We hebben toen alle geluk van de wereld gehad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.
Ik ben trots op je MAKKERquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Onderweg naar huis speciaal langs de Turkenbuurt gereden en volop getoeterd @:Pisces29
wat ik al zei: was niet goed maar wel leuk om te kijken en spannend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar kan nou niet zeggen dat ik hiervan genoten heb
Mwah die laatste was mooi maar bij die corner viel het tegenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef takura het volgende:
Wel lekker dat we weer een echt goede keeper hebben.
Niet!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Waarom klinkt De Vrij als een Marokkaan?
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.quote:
Nee hoor. De eerste wedstrijd die we verloren van Rusland was onze beste. Het was omdat we een wereldspits hadden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.
Oh, dat is een Marokkaanse jongen?quote:
Speelt al 10 jaar in Italië, die zal niet zo vaak meer Nederlands spreken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Waarom klinkt De Vrij als een Marokkaan?
Effe denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 kan beamen dat het EK 88 ook niet de schoonheidsprijs verdiende
Hier wel flink wat hoor. Maar ja Deventer is een beetje half-half denk ik en veel Nederlanders hebben Turkse vrienden dus die moeten nu ook even horen hoe het is. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoorde eventjes toeterhollanders, maar zonder ziel en zaligheid. Komt toch anders binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |