Zeeuwquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Waarom klinkt De Vrij als een Marokkaan?
Dat was Jan-Peterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.
Van Dijk speelde opnieuw niet zijn beste wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
Zullen we nog even een momentje nemen voor de mensen die vonden dat de altijd falende De Ligt in de basis moest?
Engeland gezien vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had vooraf meer vertrouwen in een goede afloop tegen een Zwitserland of Engeland dan tegen Turkije. Die willen voetballen, die Turken zijn stug en verstandig. Laat die halve finale nu maar komen
De Engelsen willen ook niet voetballen, die gokken puur op Bellinghamquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had vooraf meer vertrouwen in een goede afloop tegen een Zwitserland of Engeland dan tegen Turkije. Die willen voetballen, die Turken zijn stug en verstandig. Laat die halve finale nu maar komen
Ik had 2-1 voor Turkije gegokt. Die Turken zijn een stuk fanatieker. Maar nu worden we EK!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Terecht toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gakpo krijgt die goal niet eens op zijn naam. Vuile hoere uefa
Van de Ven bevalt me goed dit toernooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van de Ven heeft je ook 2x gered Verbruggen
Dat was Balkenende Hans.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rutte zou zeggen dat ze VOC mentaliteit missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |