ah was jij datquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Onderweg naar huis speciaal langs de Turkenbuurt gereden en volop getoeterd @:Pisces29
laf voetbal van de Turkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Vincent_student het volgende:
Respect voor de Turken wel. Die knokten door. Dat zijn geen Engelsen. Nu na een orkaan van een wedstrijd naar die saaie Engelsen...
JAAAAquote:
Klopt maar als je faalde ging je eruit, dat gebeurt nu niet. Koeman laat een aantal falende spelers veel te lang staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 kan beamen dat het EK 88 ook niet de schoonheidsprijs verdiende
Paar stuks vuurwerk gehoord, maar dat is zo ook wel klaar want over ruim drie kwartier is het zondag.quote:
Gewoon een vuvezela meenemenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Karina het volgende:
Turkenbuurt is hier te ver weg (plus dan moet ik met de bus, toetert lastig).
Zijn er halve finalisten waar dat niet voor geldt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Halve finales is een wereld prestatie met een enorme dosis geluk.
Lekker, maatquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Onderweg naar huis speciaal langs de Turkenbuurt gereden en volop getoeterd @:Pisces29
Die verknalde het continu. Die hoort niet in het elftal. Misschien over twee jaar, maar nu. Als hij de bal krijgt, raakt hij in paniek en raakt hij hem kwijt. Dat doelpunt tegen, kwam door een fout van hem.quote:
was ook gewoon betonvoetbal in een verkapte 4-4-2 systeemquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt geluk nodig. En dat hadden we. Maar wel verdiend gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn al Europees kampioen in ‘88quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie Europees kampioen worden ga ik eeuwig moeten aanhoren dat jullie Europees kampioen zijn
Voor sommige Nederlanders gun ik het wel. Maar voor diegene die me uitgelachen met België gun ik ze een zware vernedering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |