Godver, ben ik al zo oud.quote:
Aké is een wereldverdediger maar vd Ven past wel beter in het systeem (Aké dan in plaats van Virgil misschien)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van de Ven heeft je ook 2x gered Verbruggen
Hij raakte de bal ook niet aan, hequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gakpo krijgt die goal niet eens op zijn naam. Vuile hoere uefa
Nou, na de poulefase zat je al meteen in de halve finale. Nu moeten we 2 wedstrijden meer spelen. Dit zou een veel grotere prestatie zijn als we het EK winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar toen gingen we ook steeds beter spelen. Dat heb ik ze hier nog niet zien doen.
Verbruggen is wel de onbetwiste keeper voor de komende jaren lijkt me.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Ploplap het volgende:
Bart praat lekker vrij, fijn om te horen, dan al die robots.
Van de Ven is top. Die zie ik graag in de basis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van de Ven bevalt me goed dit toernooi.
eerlijk is eerlijk penalties waren allemaal prima genomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engeland echt smerig in die halve finale gekomen.
Ake moest gewisseld worden want zou anders tegen rood aan lopen. Vd Ven trekt hem over de streep voor je.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aké is een wereldverdediger maar vd Ven past wel beter in het systeem (Aké dan in plaats van Virgil misschien)
Dino Zoff was twee keer zo oud als Verbruggen toen die wereldkampioen werd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van de Ven heeft je ook 2x gered Verbruggen
Lekker weer. Zou snel wegwezen, dat tuig staat er bekend om niet vies te zijn om met mes op zak te lopen.quote:
In Berlijn ruzie zoeken met Turken is niet verstandigquote:
@Caland zit ze achterna.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnceF1e/
Rennende Turken in Nijmegen
Zolang je de straal nog ziet is er niets aan de handquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou Raf zijn eigen lul nog zien bij het pissen?
Plaat voor de kop.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja als Memphis die bal erin schiet is er geen probleem, MAAR HIJ SCHIET HEM ER NIET IN RONALD
Zolang Estavana hem nog maar ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou Raf zijn eigen lul nog zien bij het pissen?
Als als als..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef trein2000 het volgende:
Koeman nog steeds die haarband verdedigen :’)
Snap het ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef trein2000 het volgende:
Koeman nog steeds die haarband verdedigen :’)
Ja dan had ie ook Veerman kunnen laten staan tegen Oostenrijk. En dan zeggen "Ja als ie die ballen niet verspeelt dan speelt ie gewoon goed"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja als Memphis die bal erin schiet is er geen probleem, MAAR HIJ SCHIET HEM ER NIET IN RONALD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |