ik heb daar voor mijn studie een tijd in een Turkenwijk in Duitsland gezeten, maar daar woonden ook heel veel Arabieren uit verschillende landen en op zich waren de Turken best plezierigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eens, Ben wel benieuwd hoe ze dat zien in een land als Duitsland die procentueel veel meer turken heeft dan Marokkanen
Die zijn ook Oranje!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is niet het McLaren topic
Je kraamt hier hetzelfde niveau onzin uit als in F1 zie ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens wat is Oranje bizar goed. Tering. Wat een Goden.
Met dit wedstrijdbeeld moeten die Engelsen makkelijker te kloppen zijn dan de Turken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef trein2000 het volgende:
‘Niemand verwacht’. Met dit schema was halve finale het minimale, Koeman.
Oei, chanant.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef Coco het volgende:
@:ChevyCaprice krijgt een oplawaai te verduren van @:red_85
Dat is als Mbappé die tegen een gelegenheidselftal een doelpunt maakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef Coco het volgende:
@:ChevyCaprice krijgt een oplawaai te verduren van @:red_85
Goede vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
hadden we nog spelers die tegen Engeland geschorst zijn?
Niet snappen dat de ü het extra pijnlijk maakt voor de türken. Of zijn dat de toerken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Top.
Er is maar 1 soort echt getüter en dat is getoeter. Gewoon Nederlands toeteren.
Gelukkig.
3 van de 4 kwartfinales mokerslechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lekkerste gevoel is toch wel dat die Duitsers er uit liggen en wij er nog in zitten. Voor de rest gewoon weer mokerslecht voetbal vandaag in beiden kwart finales.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
Veel Turken weten ook wel hoe het werkt. Gewoon respect voor elkaar, leven en laten leven en mekaar een beetje helpen. Heb ook zat Turkse collegas gehad waar je het prima mee door een deur kon.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik heb daar voor mijn studie een tijd in een Turkenwijk in Duitsland gezeten, maar daar woonden ook heel veel Arabieren uit verschillende landen en op zich waren de Turken best plezierig
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is als Mbappé die tegen een gelegenheidselftal een doelpunt maakt.
nopquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |