Dat zou wel een flinke flex zijn. Karten met z'n maten en dan z'n eigen bandjes meenemenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel autootjes zal hij er al mee gebouwd hebben?
Nog niks..quote:
Denk dat Per stopt, hij was er bij AM er ook al uit en RB was een godsgeschenkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niks..
Er gaan verhalen dat Ricciardo vervangen gaat worden door Lawson na de zomerstop, kan Lawson alvast aan de wagen wennen.
En als Perez volkgend jaar na de zomerstop minder dan de helft van de punten van Max heeft dan mag Perez weg en kan Lawson het in de RB proberen.
Perez kan dan naar Vcard
Niks hoeven weg te mieteren of aan te passenquote:
With Max balls on firequote:
Per directquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk dat Per stopt, hij was er bij AM er ook al uit en RB was een godsgeschenk
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red BullVerstappen bizar goed op de red bull ring!
Kennelijk niets. Heeft vast nog wat geheime info over Horner achter de hand.quote:
Wie is die nobuddie?quote:
Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull bizar goed op de red bull ring!
Is dat niet DJ Bobo?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:19 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Vin Diesel is klein in het echt.
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.quote:
ik meende ook te horen, dat hij veel sponser geld meeneemt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.
De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat Red Bull er vanuit gaat dat Verstappen na volgend seizoen vertrekt.
Volgens mij is er nog niet eens een summons van de FIA.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:16 schreef fietsie het volgende:
Is de uitspraak van de stewards al geweest ?
Als ze denken dat Max na volgend seizoen vertrekt (niet ondenkbaar imo), dan kunnen ze beter een beetje gaan investeren in hun jonge talent, ipv dat ze Lawson weg laten kapen door een ander team.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.
De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat Red Bull er vanuit gaat dat Verstappen na volgend seizoen vertrekt.
Er werd ergens 40mln genoemd, waarvan 15 voor z'n eigen salarisquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik meende ook te horen, dat hij veel sponser geld meeneemt.
Want dan hou je een "goeie" 2e rijder? Nee dit is echt wel met medeweten en akkoord van Verstappen gegaan, die heeft helemaal geen zin in Sainz die de boel ondermijnt en ook niet zoveel sneller is dan Perez.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij is al een keer of 100 voorbij gekomen dat het 1 jaar is met een optie..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
tja, het geeft niet echt rust in het team, zoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ze denken dat Max na volgend seizoen vertrekt (niet ondenkbaar imo), dan kunnen ze beter een beetje gaan investeren in hun jonge talent, ipv dat ze Lawson weg laten kapen door een ander team.
Lawson is toch nog geen Red Bull materiaal, al hoop ik wel dat hij snel in die RB komt, als hij dan sneller is dan Yuki, wie weet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, het geeft niet echt rust in het team, zo
Kan zoiets buiten die budget cap vallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd ergens 40mln genoemd, waarvan 15 voor z'n eigen salaris
dat is idd uitgesloten van de budget capquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan zoiets buiten die budget cap vallen?
zou Yuki weg willen naar een beter team?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lawson is toch nog geen Red Bull materiaal, al hoop ik wel dat hij snel in die RB komt, als hij dan sneller is dan Yuki, wie weet.
Ow ok, wist ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij is al een keer of 100 voorbij gekomen dat het 1 jaar is met een optie..
0,679 seconde als je het vergelijkt met de poletijd op Spa vorig jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:22 schreef Abdus18 het volgende:
4 tienden hier is zoeits als 1,5 sec pakken op Spa![]()
Haha, nog nagerekend ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
0,679 seconde als je het vergelijkt met de poletijd op Spa vorig jaar
En dat in een tijd dat men zoveel mogelijk wil ontwikkelen voor de toekomst.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is idd uitgesloten van de budget cap
Het is dan ook een 1+1 contract met prestatieclausules.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er was interesse vanuit Audi voor Yuki.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou Yuki weg willen naar een beter team?
Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!quote:
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!
Nee het ligt niet aan Perez. Max is gewoon beasting.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaan
al besprokenquote:
quote:
gestoord of achterlijk....quote:
Hij mag daarvoor naar de stewardsquote:
No further action voor Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
about Max’s investigation?
Only noted, no summons to go to stewards
Klopt. Hij kreeg kritiek van De Mongol Identity.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is ook wel eens op het matje geroepen omdat hij schold met retard (en mongool)
Ja, ze hebben Max wat geïrriteerd waardoor hij nog sneller is gewordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Punaise op zn stoel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Max wat geïrriteerd waardoor hij nog sneller is geworden
Misschien moeten ze Perez ook eens irriteren.
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Ook een manier om relevant te blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.
Zou wat zijn als Max daar wel voor bestraft werd terwijl er al het hele seizoen geen fuck aan gedaan word.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Het moet gewoon een keer klaar zijn met deze mallotige vrijwilligers constructie, teams zijn gemiddeld bijna een miljard waard en nog steeds geen professionele scheidsrechters? Ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook een manier om relevant te blijven.
Als er nooit wat onderzocht of bestraft wordt zouden ze zichzelf grotendeels kunnen opheffen
Ik kan er niks van terugvinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hulk nog straf gekregen eigenlijk?
quote:
Duurde nog langquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
Weet je wat zo grappig is? Ik lees graag de comments bij filmpjes, en ik zie de meningen van zelfs de grootste Max haters toch wel schoorvoetend toegeven dat Max écht een geval apart is. Mooi om te lezen
Net als de jouwequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele grote woorden
Een leuke sprintracequote:
Heus!quote:
Je gelooft het ook niet als ik het zeg?quote:
Akkoord.quote:
Ik geloof het grote internet dat mijn eigen impressie bevestigtquote:Op zondag 30 juni 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gelooft het ook niet als ik het zeg?
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof het grote internet dat mijn eigen impressie bevestigt
3 ronden even leuk, daarna snurk.
Nu doe je alsof curling niet spannend kan zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.
Het was ooit een aardige même, maar het is inmiddels gewoon strontirritant. Ga curling kijken ofzo.
Veel spannender en onvoorspelbaarder, daarom raad ik het ook aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu doe je alsof curling niet spannend kan zijn
👌🏻👌🏻🔥🔥🔥quote:Op zondag 30 juni 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.
Nou nee hoor HAHAHAquote:Het was ooit een aardige même,
Sowquote:maar het is inmiddels gewoon strontirritant. Ga curling kijken ofzo.
Het leuke nu is: Norris in de herkansing. Geen last van Oscar. Dit wordt smullen.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:57 schreef Tijn het volgende:
Wat altijd jammer is van zo'n sprintweekend, is dat je eigenlijk al weet hoe de kaarten geschud zijn. Normaal gesproken is het interessant om te zien hoe de teams de kwalificatie kunnen omzetten naar een race, maar nu weten we eigenlijk al hoe dat zit. Natuurlijk kan er altijd nog wel wat gebeuren, maar het is minder spannend dan een gewoon weekend imho.
Voor jou geldt exact hetzelfde hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
👌🏻👌🏻🔥🔥🔥
[..]
Nou nee hoor HAHAHA
[..]
Sow
Voor jou ook hoor 🤣🤣quote:Op zondag 30 juni 2024 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor jou geldt exact hetzelfde hoor.
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke nu is: Norris in de herkansing. Geen last van Oscar. Dit wordt smullen.
Ik kon niet meedoen aan clinic curling omdat ik mijn voet net uit het gips hadquote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.
Vanmiddag laat Norris dat wel uit zijn hoofd. Hij heeft nu maar één ding in zijn kop: die Max voorbij gaan. En het gaat hem (hopelijk) geen moer uitmaken hoe die het gaat doen als die er maar voorbij gaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.
Au, dat was gewoon een absoluut hoogtepunt dat je bent misgelopenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon niet meedoen aan clinic curling omdat ik mijn voet net uit het gips had
En dan is hij er voorbij en pakt Max hem weer terug. Norris is te gretig, vreet zijn banden op en heeft vervolgens niets meer om voor te strijden. Dat zie ik eerder gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanmiddag laat Norris dat wel uit zijn hoofd. Hij heeft nu maar één ding in zijn kop: die Max voorbij gaan. En het gaat hem (hopelijk) geen moer uitmaken hoe die het gaat doen als die er maar voorbij gaat.
Is een beetje wishful thinking van mij dat snap ik. Maar goed ik wil maar één ding zien vanmiddag en dat is een zieke battle voor de lead.
Vraag me juist af waarom jij denkt dat hij (te) soft is tegen Max. Daar is mij op de baan nooit iets van gebleken.quote:
Hij kan op dit moment in het seizoen en zijn carrière niet gretig genoeg zijn eigenlijk. Dit is het moment waarop die moet.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan is hij er voorbij en pakt Max hem weer terug. Norris is te gretig, vreet zijn banden op en heeft vervolgens niets meer om voor te strijden. Dat zie ik eerder gebeuren.
Ok, misschien dan verkeerd verwoord, de actie van gister was ook niet soft en kwam van ver.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vraag me juist af waarom jij denkt dat hij (te) soft is tegen Max. Daar is mij op de baan nooit iets van gebleken.
Hij is inderdaad eerder te gretig.
Doordat hij te gretig is, maakt hij fouten. En daar moet hij van leren. Max was dit ook maar had vrij snel afgeleerd. Je ziet dat Norris ook soms te overmoedig is met zijn acties, en dan een stuk terugvalt. Net als gisteren, Piastri ging hem voorbij en hij kwam die zelfs niet meer voorbij.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan op dit moment in het seizoen en zijn carrière niet gretig genoeg zijn eigenlijk. Dit is het moment waarop die moet.
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ok, misschien dan verkeerd verwoord, de actie van gister was ook niet soft en kwam van ver.
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, maar ik denk dat 9 van de 10 x Max hem zal verslaan in dezelfde auto.
Ja ik wilde het op ervaring gooien, Norris moet gewoon nog leren om vaker te winnen en wat daarvoor nodig is. Hij is tenslotte al snel genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?
Ik denk dat je bedoelt dat hij moet leren om te weten wat nodig is om vaker te winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik wilde het op ervaring gooien, Norris moet gewoon nog leren om vaker te winnen en wat daarvoor nodig is. Hij is tenslotte al snel genoeg.
Inderdaad, ik zit er weer lekker in vandaag, je verwoord het een stuk beterquote:Op zondag 30 juni 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat hij moet leren om te weten wat nodig is om vaker te winnen
Nicely done Georgequote:Op zondag 30 juni 2024 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
Russel staat op 3, die kan zomaar eens een tikje uitdelen aan Norris
NP!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit er weer lekker in vandaag, je verwoord het een stuk beterBedankt.
Rushell?quote:
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.
Dat zei ikquote:Op zondag 30 juni 2024 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg.
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?
Lando nog kneedbaar genoeg om op die vlakken te groeien?quote:
Lijkt me welquote:Op zondag 30 juni 2024 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lando nog kneedbaar genoeg om op die vlakken te groeien?
Strategisch en dergelijke.
Ik vind het altijd grappig als een team nu wint, de teambaas van dat team meteen euforisch gaat roepen dat ze wel kunnen winnen en de titel binnen kunnen halen... om vervolgens in de 1e of 2e race erna weer met beide benen op de grond te worden gezet.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Zoals we nog weten uit de dagen van Raikkonen en Rosberg is Max Verstappen niet makkelijk in te halen, zonder dat hij gelijk weer terugslaat. Dus ja, Lando was gisteren wellicht te gretig, maar aan de andere kant moest hij het ook wel snel doen. Er te lang achter blijven is killing voor je eigen banden en bovendien had hij Piastri in z'n nek hijgen.
Ik heb me de laatste tijd wel af en toe geergerd aan Zak B. en soms ook Lando zelf vanwege hun opgeblazen taal richting RBR/Max, maar heb ook wel een beetje te doen met Norris om hoe hij nu de grond in geboord wordt door een deel van de Britse 'fans', die denken dat Lewis er wel ff makkelijk langs zou rijden. Nee, Lewis zou Max - en wellicht ook zichzelf - er gewoon af beuken, met z'n classic move.
Als McLaren RBR/Max wil verslaan, zullen ze als team een veel betere strategie moeten bedenken.
Dit hè, de Britse fans houden blijkbaar graag vast aan het verleden terwijl ze in Norris inmiddels een nieuwe held hebben. Maar ze willen het niet zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Zoals we nog weten uit de dagen van Raikkonen en Rosberg is Max Verstappen niet makkelijk in te halen, zonder dat hij gelijk weer terugslaat. Dus ja, Lando was gisteren wellicht te gretig, maar aan de andere kant moest hij het ook wel snel doen. Er te lang achter blijven is killing voor je eigen banden en bovendien had hij Piastri in z'n nek hijgen.
Ik heb me de laatste tijd wel af en toe geergerd aan Zak B. en soms ook Lando zelf vanwege hun opgeblazen taal richting RBR/Max, maar heb ook wel een beetje te doen met Norris om hoe hij nu de grond in geboord wordt door een deel van de Britse 'fans', die denken dat Lewis er wel ff makkelijk langs zou rijden. Nee, Lewis zou Max - en wellicht ook zichzelf - er gewoon af beuken, met z'n classic move.
Als McLaren RBR/Max wil verslaan, zullen ze als team een veel betere strategie moeten bedenken.
Ze willen gewoon dat een Brit de 'goat' is (lees: de meeste titels heeft) en Lewis heeft er al 7 (helaas nog gedeeld met een Duitser), terwijl Norris nog op 0 staat. Dat is het gewoon. Lewis zit er het dichtste bij. Maar ze zien ook wel dat als Verstappen nog een paar jaar een aardige auto heeft, die er zomaar met de glorie vandoor kan gaan. Onverteerbaar (voor een Brit).quote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit hè, de Britse fans houden blijkbaar graag vast aan het verleden terwijl ze in Norris inmiddels een nieuwe held hebben. Maar ze willen het niet zien.
Dit inderdaad... met die classic moves van Lewis wist je dat het fout zou gaan en dat gebeurde ook te vaak.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Ga je nou alweer op vakantie?quote:Op zondag 30 juni 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Eh, ik moet nog naar de kampeerwinkel. Zie die zooi wel in de F1TV voorbeschouwing
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.quote:
Curling rocks!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Viel toch wel mee, hij schoot niet overdreven door en iedereen had ruimte om door te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.
Ja. DTS effect. Nu kijken er kennelijk allemaal tere zieltjes naar de sport. Het is niet alsof Yuki tijdens een live interview mensen de huid volscheld.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.
Idiot, moron, imbecile en cretin betekent en betekende vroeger hetzelfde als retard.
Nu is retard vanwege Amerikaanse politieke correctheid een no-no woord.
En de hele tijd met fuck en shit schelden is geen enkel probleem.
Fucking idiots geen probleem, fucking retarded 40k boete
Ik vond wel wat wanhopig en het feit dat Max hem zonder DRS terug pakte zegt toch wel genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, hij schoot niet overdreven door en iedereen had ruimte om door te rijden
Max was in die zin aggressiever, met blokkerende wielen.
Denk ook wel dat Max één van de weinigen is bij wie je dit ook gewoon kan doen. Een Stroll als slechtste voorbeeld had gewoon dom ingestuurd en Norris een straf aangesmeerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.
Max heeft het in het verleden ook vaak genoeg gedaan maar toen gingen Hamilton en Toto klagen en toen kwamen er regels om het te verbieden.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Max één van de weinigen is bij wie je dit ook gewoon kan doen. Een Stroll als slechtste voorbeeld had gewoon dom ingestuurd en Norris een straf aangesmeerd.
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.
Idiot, moron, imbecile en cretin betekent en betekende vroeger hetzelfde als retard.
Nu is retard vanwege Amerikaanse politieke correctheid een no-no woord.
En de hele tijd met fuck en shit schelden is geen enkel probleem.
Fucking idiots geen probleem, fucking retarded 40k boete
Met volle tanks zal het verschil wat kleiner zijn en met DRS is misschien wat te doen, het hangt er een beetje vanaf of Verstappen er na 1 rondje zich al uit kan rijden, gisteren lukte dat niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien dat Norris iets kan bij de start maar dan nog verwacht ik dat Verstappen over een race-afstand hier vandaag niet te verslaan is, tenzij een probleem.
En zijn weer terug, want Hulkenberg werd ervoor in de sprintrace nog bestraft.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft het in het verleden ook vaak genoeg gedaan maar toen gingen Hamilton en Toto klagen en toen kwamen er regels om het te verbieden.
Later deed Max het niet meer, de rest ging het wel doen en de regels verdwenen weer...
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.
Serieus, laat ze zelf eens een andere taal leren en proberen de nuances en gevoeligheden 100% van de tijd correct te krijgen.
Kan nog interessant worden.quote:
Het is dan ook geen correct Engelsquote:Op zondag 30 juni 2024 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.
[ x ]
Precies mijn puntquote:Op zondag 30 juni 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen correct Engels
Staan de Britten om bekend, klagen over ongepaste woorden. Daarom excuseert elke zender direct voor de taal van de ander. Van BBC tot Sky.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.
Serieus, laat ze zelf eens een andere taal leren en proberen de nuances en gevoeligheden 100% van de tijd correct te krijgen.
quote:However Charles Leclerc’s use of the same word in a press conference after the Monaco Grand Prix this year did not attract the stewards’ attention.
Ja, maar met een Frans accent klinkt alles sexy.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:18 schreef Dauthi het volgende:
Om nog maar eens aan te tonen hoe ontzettend willekeurig de boete voor Tsunoda is.
Van Racefans:
[..]
En dan Verstappen 4 tienden voor de tweede..quote:Op zondag 30 juni 2024 13:23 schreef Sally het volgende:
Hoogtepunten teruggekeken van kwali;
Hele veld binnen 8 tienden... Belachelijk!
Maar erg tof om te zien
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.
[ x ]
Verstappen is te veel lettersquote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.
quote:
Hulkenberg?quote:
die staat niet tussen zijn keuze optiesquote:
Vind ik ook. De Angelsaksen kunnen niet iedereen dwingen Engels te praten om dan vervolgens wel te blijven doen alsof die taal exclusief van hen is. Je moet ook meteen de Angelsaksische preutsheid en duidelijkheidsallergie overnemen. Ik zeg fuck that you entitled typhoid bunch of wet farts, het is nu ook de taal waarin Maleiers en Monegasken met elkaar communiceren.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Belachelijk idd, en daarnaast praat hij tegen zn engineer. Door de boete heeft.het veel meer bereik.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja. DTS effect. Nu kijken er kennelijk allemaal tere zieltjes naar de sport. Het is niet alsof Yuki tijdens een live interview mensen de huid volscheld.
Onze reporter ter plaatse!quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
ow?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op FOK mag je ook niet in het Fries of Marrokaans posten. Lijkt me niets bijzonders om deze overbetaalde chauffeurs te verplichten aan de tv-show mee te doen door verstaanbaar te praten.
Overbetaalde chauffeurs, we hebben hier met een echte fan te maken. Wat leuk dat je dit topic hebt gevonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op FOK mag je ook niet in het Fries of Marrokaans posten. Lijkt me niets bijzonders om deze overbetaalde chauffeurs te verplichten aan de tv-show mee te doen door verstaanbaar te praten.
Μαχ ικ υηλ ζο πρώτην?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kijk. Maar intussen roepen mesen L*wis dit en dat maar tegelijjk Sargeant, Hulkenberg, Magnussen en Alonso.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.
Las al dat er aan het eind van de race kans is op onweerquote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
Lekker man, geniet ervanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Volgens mij ben jij een rasechte retardquote:Op zondag 30 juni 2024 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Overbetaalde chauffeurs, we hebben hier met een echte fan te maken. Wat leuk dat je dit topic hebt gevonden.
ik doe zo veel mogelijk RUS HAM enzo... maar voor Max maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 30 juni 2024 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk. Maar intussen roepen mesen L*wis dit en dat maar tegelijjk Sargeant, Hulkenberg, Magnussen en Alonso.
Precies mijn enorme ergernis. Noem die klaphark dan ook bij zijn achternaam.
En dan vind ik (wellicht ook een beetje tegenstrijdig) dat je je "eigen" coureur nog wel bij de voornaam kan noemen. Dus "wij" mogen Max zeggen, de Britten mogen "Lando" zeggen enzovoort.
Zo. Tot zover mijn spreekbeurt.
ja nee dat wordt 10 euro donerenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
Vanavond pas regen, dus paraplu kan op de camping blijven.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
ik ben trots op jequote:Op zondag 30 juni 2024 14:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb er maar gelijk 20 van gemaakt
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte darter
Okay Greuter.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Alpine Mercedes bekt zo lekkerquote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Cilantro het volgende:
Buxton: Alpine in de toekomst wellicht met Mercedes motor.
Lol
Dit is pas track side.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Die kledingstijl is meestal nog beter dan hun muziekquote:Op zondag 30 juni 2024 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max loopt erbij een een rapper met die overall half op z'n knieën.
Ja zou zomaar kunnen. Wel jammer, maar met gelijke auto’s is er helemaal weinig aan op Zandvoort denk,quote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook enkel wegens het gebrek aan een echt voorprogramma (zoals F2 en F3).
"Lewis" Verstappenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max loopt erbij een een rapper met die overall half op z'n knieën.
Nederland s.v.p.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
50.000 euro boetequote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
"No Time for Caution" is wel de ultieme titel voor een F1 race.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja... genot.. Hans heeft betere muziek gemaakt.
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Cilantro het volgende:
Buxton: Alpine in de toekomst wellicht met Mercedes motor.
Lol
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
kadoquote:
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
was wel erg goed luisteren iddquote:Op zondag 30 juni 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.
Ik haalde het er niet uit.. terwijl ikhet Oostenrijkse volkslied zeker de afgelopen 3 jaar best vaak gehoord hebquote:
Tsja, dat wordt lastig omdat Ferrari Sauber weg ziet vallen en hierdoor nog ruimte heeft, terwijl Mercedes met McLaren en Williams al op 3 zitquote:Op zondag 30 juni 2024 14:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.
https://www.motorsport.co(...)e-for-2026/10624511/
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.quote:
op zijn balkon?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.
En anders wordt het Honda, omdat dat de leverancier is die moet leveren als een team geen motorleverancier heeft kunnen strikken.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt lastig omdat Ferrari Sauber weg ziet vallen en hierdoor nog ruimte heeft, terwijl Mercedes met McLaren en Williams al op 3 zit
Skattiequote:
Omdat je op de verkeerde stream zatquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag!![]()
Waarom start F1TV niet met het programma vóór de show maar met het wachtscherm voor de race??
Als die zesde wordt heeft hij het goed gedaanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nou, Perez zal met deze rocketship wel 2e worden vandaag.
Toch?
Toch?![]()
Niet zo negatief.. Perez haalt Max bij de start inquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toch?
Toch?![]()
Nee, is altijd zo.....als je voor de race wil zien moet je dat apart aanklikkenquote:
Die zou in deze RB de touretappe niet eens winnen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toch?
Toch?![]()
Ik heb hem dubbel gehoordquote:
quote:
Voorspelbaarquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:58 schreef vosss het volgende:
Wie zit aan de knopjes te draaien bij viaplay??
F1tv + grand prix radio is the way to goquote:Op zondag 30 juni 2024 14:58 schreef vosss het volgende:
Wie zit aan de knopjes te draaien bij viaplay??
TDF is saai, doen ze weken over 1 ronde, Max doet 1 ronde binnen 1 minuut 5quote:Op zondag 30 juni 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor dit kijken tijdens de hoofdact van de Tour de France.
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv + grand prix radio is the way to go
Oh sorry.quote:
Vorige week klikte ik grand prix radio aan maar ik kreeg muziekquote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te veel gedoe om dat hier te krijgen zo, kan wel f1tv kijken, maar dan via telefoon streamen en dat is niet handig.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke dag dat een F35 overvliegt, dus niet zeurenquote:
Opera gebruikenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vorige week klikte ik grand prix radio aan maar ik kreeg muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |