Ik geloof het grote internet dat mijn eigen impressie bevestigtquote:Op zondag 30 juni 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gelooft het ook niet als ik het zeg?
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof het grote internet dat mijn eigen impressie bevestigt
3 ronden even leuk, daarna snurk.
Nu doe je alsof curling niet spannend kan zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.
Het was ooit een aardige même, maar het is inmiddels gewoon strontirritant. Ga curling kijken ofzo.
Veel spannender en onvoorspelbaarder, daarom raad ik het ook aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu doe je alsof curling niet spannend kan zijn
👌🏻👌🏻🔥🔥🔥quote:Op zondag 30 juni 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven in plaats van steeds datzelfde gezeik over dezelfde dingen. Het is zo strontvervelend.
Nou nee hoor HAHAHAquote:Het was ooit een aardige même,
Sowquote:maar het is inmiddels gewoon strontirritant. Ga curling kijken ofzo.
Het leuke nu is: Norris in de herkansing. Geen last van Oscar. Dit wordt smullen.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:57 schreef Tijn het volgende:
Wat altijd jammer is van zo'n sprintweekend, is dat je eigenlijk al weet hoe de kaarten geschud zijn. Normaal gesproken is het interessant om te zien hoe de teams de kwalificatie kunnen omzetten naar een race, maar nu weten we eigenlijk al hoe dat zit. Natuurlijk kan er altijd nog wel wat gebeuren, maar het is minder spannend dan een gewoon weekend imho.
Voor jou geldt exact hetzelfde hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
👌🏻👌🏻🔥🔥🔥
[..]
Nou nee hoor HAHAHA
[..]
Sow
Voor jou ook hoor 🤣🤣quote:Op zondag 30 juni 2024 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor jou geldt exact hetzelfde hoor.
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke nu is: Norris in de herkansing. Geen last van Oscar. Dit wordt smullen.
Ik kon niet meedoen aan clinic curling omdat ik mijn voet net uit het gips hadquote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.
Vanmiddag laat Norris dat wel uit zijn hoofd. Hij heeft nu maar één ding in zijn kop: die Max voorbij gaan. En het gaat hem (hopelijk) geen moer uitmaken hoe die het gaat doen als die er maar voorbij gaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Norris is (nog) te soft voor Max, wordt een easy win voor Verstappen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.
Au, dat was gewoon een absoluut hoogtepunt dat je bent misgelopenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon niet meedoen aan clinic curling omdat ik mijn voet net uit het gips had
En dan is hij er voorbij en pakt Max hem weer terug. Norris is te gretig, vreet zijn banden op en heeft vervolgens niets meer om voor te strijden. Dat zie ik eerder gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanmiddag laat Norris dat wel uit zijn hoofd. Hij heeft nu maar één ding in zijn kop: die Max voorbij gaan. En het gaat hem (hopelijk) geen moer uitmaken hoe die het gaat doen als die er maar voorbij gaat.
Is een beetje wishful thinking van mij dat snap ik. Maar goed ik wil maar één ding zien vanmiddag en dat is een zieke battle voor de lead.
Vraag me juist af waarom jij denkt dat hij (te) soft is tegen Max. Daar is mij op de baan nooit iets van gebleken.quote:
Hij kan op dit moment in het seizoen en zijn carrière niet gretig genoeg zijn eigenlijk. Dit is het moment waarop die moet.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan is hij er voorbij en pakt Max hem weer terug. Norris is te gretig, vreet zijn banden op en heeft vervolgens niets meer om voor te strijden. Dat zie ik eerder gebeuren.
Ok, misschien dan verkeerd verwoord, de actie van gister was ook niet soft en kwam van ver.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vraag me juist af waarom jij denkt dat hij (te) soft is tegen Max. Daar is mij op de baan nooit iets van gebleken.
Hij is inderdaad eerder te gretig.
Doordat hij te gretig is, maakt hij fouten. En daar moet hij van leren. Max was dit ook maar had vrij snel afgeleerd. Je ziet dat Norris ook soms te overmoedig is met zijn acties, en dan een stuk terugvalt. Net als gisteren, Piastri ging hem voorbij en hij kwam die zelfs niet meer voorbij.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan op dit moment in het seizoen en zijn carrière niet gretig genoeg zijn eigenlijk. Dit is het moment waarop die moet.
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ok, misschien dan verkeerd verwoord, de actie van gister was ook niet soft en kwam van ver.
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, maar ik denk dat 9 van de 10 x Max hem zal verslaan in dezelfde auto.
Ja ik wilde het op ervaring gooien, Norris moet gewoon nog leren om vaker te winnen en wat daarvoor nodig is. Hij is tenslotte al snel genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?
Ik denk dat je bedoelt dat hij moet leren om te weten wat nodig is om vaker te winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik wilde het op ervaring gooien, Norris moet gewoon nog leren om vaker te winnen en wat daarvoor nodig is. Hij is tenslotte al snel genoeg.
Inderdaad, ik zit er weer lekker in vandaag, je verwoord het een stuk beterquote:Op zondag 30 juni 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat hij moet leren om te weten wat nodig is om vaker te winnen
Nicely done Georgequote:Op zondag 30 juni 2024 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
Russel staat op 3, die kan zomaar eens een tikje uitdelen aan Norris
NP!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit er weer lekker in vandaag, je verwoord het een stuk beterBedankt.
Rushell?quote:
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet te soft tegen Max.
Dat zei ikquote:Op zondag 30 juni 2024 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg.
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat Norris zowel qua driving skills als strategisch/tactisch (nog?) niet op hetzelfde niveau acteert als Max?
Lando nog kneedbaar genoeg om op die vlakken te groeien?quote:
Lijkt me welquote:Op zondag 30 juni 2024 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lando nog kneedbaar genoeg om op die vlakken te groeien?
Strategisch en dergelijke.
Ik vind het altijd grappig als een team nu wint, de teambaas van dat team meteen euforisch gaat roepen dat ze wel kunnen winnen en de titel binnen kunnen halen... om vervolgens in de 1e of 2e race erna weer met beide benen op de grond te worden gezet.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Zoals we nog weten uit de dagen van Raikkonen en Rosberg is Max Verstappen niet makkelijk in te halen, zonder dat hij gelijk weer terugslaat. Dus ja, Lando was gisteren wellicht te gretig, maar aan de andere kant moest hij het ook wel snel doen. Er te lang achter blijven is killing voor je eigen banden en bovendien had hij Piastri in z'n nek hijgen.
Ik heb me de laatste tijd wel af en toe geergerd aan Zak B. en soms ook Lando zelf vanwege hun opgeblazen taal richting RBR/Max, maar heb ook wel een beetje te doen met Norris om hoe hij nu de grond in geboord wordt door een deel van de Britse 'fans', die denken dat Lewis er wel ff makkelijk langs zou rijden. Nee, Lewis zou Max - en wellicht ook zichzelf - er gewoon af beuken, met z'n classic move.
Als McLaren RBR/Max wil verslaan, zullen ze als team een veel betere strategie moeten bedenken.
Dit hè, de Britse fans houden blijkbaar graag vast aan het verleden terwijl ze in Norris inmiddels een nieuwe held hebben. Maar ze willen het niet zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Zoals we nog weten uit de dagen van Raikkonen en Rosberg is Max Verstappen niet makkelijk in te halen, zonder dat hij gelijk weer terugslaat. Dus ja, Lando was gisteren wellicht te gretig, maar aan de andere kant moest hij het ook wel snel doen. Er te lang achter blijven is killing voor je eigen banden en bovendien had hij Piastri in z'n nek hijgen.
Ik heb me de laatste tijd wel af en toe geergerd aan Zak B. en soms ook Lando zelf vanwege hun opgeblazen taal richting RBR/Max, maar heb ook wel een beetje te doen met Norris om hoe hij nu de grond in geboord wordt door een deel van de Britse 'fans', die denken dat Lewis er wel ff makkelijk langs zou rijden. Nee, Lewis zou Max - en wellicht ook zichzelf - er gewoon af beuken, met z'n classic move.
Als McLaren RBR/Max wil verslaan, zullen ze als team een veel betere strategie moeten bedenken.
Ze willen gewoon dat een Brit de 'goat' is (lees: de meeste titels heeft) en Lewis heeft er al 7 (helaas nog gedeeld met een Duitser), terwijl Norris nog op 0 staat. Dat is het gewoon. Lewis zit er het dichtste bij. Maar ze zien ook wel dat als Verstappen nog een paar jaar een aardige auto heeft, die er zomaar met de glorie vandoor kan gaan. Onverteerbaar (voor een Brit).quote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit hè, de Britse fans houden blijkbaar graag vast aan het verleden terwijl ze in Norris inmiddels een nieuwe held hebben. Maar ze willen het niet zien.
Dit inderdaad... met die classic moves van Lewis wist je dat het fout zou gaan en dat gebeurde ook te vaak.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Ga je nou alweer op vakantie?quote:Op zondag 30 juni 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Eh, ik moet nog naar de kampeerwinkel. Zie die zooi wel in de F1TV voorbeschouwing
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.quote:
Curling rocks!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
Viel toch wel mee, hij schoot niet overdreven door en iedereen had ruimte om door te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.
Ja. DTS effect. Nu kijken er kennelijk allemaal tere zieltjes naar de sport. Het is niet alsof Yuki tijdens een live interview mensen de huid volscheld.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.
Idiot, moron, imbecile en cretin betekent en betekende vroeger hetzelfde als retard.
Nu is retard vanwege Amerikaanse politieke correctheid een no-no woord.
En de hele tijd met fuck en shit schelden is geen enkel probleem.
Fucking idiots geen probleem, fucking retarded 40k boete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |