Dat zou wel een flinke flex zijn. Karten met z'n maten en dan z'n eigen bandjes meenemenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel autootjes zal hij er al mee gebouwd hebben?
Nog niks..quote:
Denk dat Per stopt, hij was er bij AM er ook al uit en RB was een godsgeschenkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niks..
Er gaan verhalen dat Ricciardo vervangen gaat worden door Lawson na de zomerstop, kan Lawson alvast aan de wagen wennen.
En als Perez volkgend jaar na de zomerstop minder dan de helft van de punten van Max heeft dan mag Perez weg en kan Lawson het in de RB proberen.
Perez kan dan naar Vcard
Niks hoeven weg te mieteren of aan te passenquote:
With Max balls on firequote:
Per directquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk dat Per stopt, hij was er bij AM er ook al uit en RB was een godsgeschenk
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red BullVerstappen bizar goed op de red bull ring!
Kennelijk niets. Heeft vast nog wat geheime info over Horner achter de hand.quote:
Wie is die nobuddie?quote:
Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull bizar goed op de red bull ring!
Is dat niet DJ Bobo?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:19 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Vin Diesel is klein in het echt.
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.quote:
ik meende ook te horen, dat hij veel sponser geld meeneemt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.
De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat Red Bull er vanuit gaat dat Verstappen na volgend seizoen vertrekt.
Volgens mij is er nog niet eens een summons van de FIA.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:16 schreef fietsie het volgende:
Is de uitspraak van de stewards al geweest ?
Als ze denken dat Max na volgend seizoen vertrekt (niet ondenkbaar imo), dan kunnen ze beter een beetje gaan investeren in hun jonge talent, ipv dat ze Lawson weg laten kapen door een ander team.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem ook nog eens voor 2 seizoenen opnieuw hebben vastgelegd, i.p.v. 1.
De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat Red Bull er vanuit gaat dat Verstappen na volgend seizoen vertrekt.
Er werd ergens 40mln genoemd, waarvan 15 voor z'n eigen salarisquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik meende ook te horen, dat hij veel sponser geld meeneemt.
Want dan hou je een "goeie" 2e rijder? Nee dit is echt wel met medeweten en akkoord van Verstappen gegaan, die heeft helemaal geen zin in Sainz die de boel ondermijnt en ook niet zoveel sneller is dan Perez.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij is al een keer of 100 voorbij gekomen dat het 1 jaar is met een optie..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
tja, het geeft niet echt rust in het team, zoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ze denken dat Max na volgend seizoen vertrekt (niet ondenkbaar imo), dan kunnen ze beter een beetje gaan investeren in hun jonge talent, ipv dat ze Lawson weg laten kapen door een ander team.
Lawson is toch nog geen Red Bull materiaal, al hoop ik wel dat hij snel in die RB komt, als hij dan sneller is dan Yuki, wie weet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, het geeft niet echt rust in het team, zo
Kan zoiets buiten die budget cap vallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd ergens 40mln genoemd, waarvan 15 voor z'n eigen salaris
dat is idd uitgesloten van de budget capquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan zoiets buiten die budget cap vallen?
zou Yuki weg willen naar een beter team?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lawson is toch nog geen Red Bull materiaal, al hoop ik wel dat hij snel in die RB komt, als hij dan sneller is dan Yuki, wie weet.
Ow ok, wist ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij is al een keer of 100 voorbij gekomen dat het 1 jaar is met een optie..
0,679 seconde als je het vergelijkt met de poletijd op Spa vorig jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:22 schreef Abdus18 het volgende:
4 tienden hier is zoeits als 1,5 sec pakken op Spa![]()
Haha, nog nagerekend ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
0,679 seconde als je het vergelijkt met de poletijd op Spa vorig jaar
En dat in een tijd dat men zoveel mogelijk wil ontwikkelen voor de toekomst.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is idd uitgesloten van de budget cap
Het is dan ook een 1+1 contract met prestatieclausules.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er was interesse vanuit Audi voor Yuki.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou Yuki weg willen naar een beter team?
Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!quote:
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!
Nee het ligt niet aan Perez. Max is gewoon beasting.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaan
al besprokenquote:
quote:
gestoord of achterlijk....quote:
Hij mag daarvoor naar de stewardsquote:
No further action voor Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
about Max’s investigation?
Only noted, no summons to go to stewards
Klopt. Hij kreeg kritiek van De Mongol Identity.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is ook wel eens op het matje geroepen omdat hij schold met retard (en mongool)
Ja, ze hebben Max wat geïrriteerd waardoor hij nog sneller is gewordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Punaise op zn stoel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Max wat geïrriteerd waardoor hij nog sneller is geworden
Misschien moeten ze Perez ook eens irriteren.
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Ook een manier om relevant te blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.
Zou wat zijn als Max daar wel voor bestraft werd terwijl er al het hele seizoen geen fuck aan gedaan word.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Het moet gewoon een keer klaar zijn met deze mallotige vrijwilligers constructie, teams zijn gemiddeld bijna een miljard waard en nog steeds geen professionele scheidsrechters? Ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook een manier om relevant te blijven.
Als er nooit wat onderzocht of bestraft wordt zouden ze zichzelf grotendeels kunnen opheffen
Ik kan er niks van terugvinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hulk nog straf gekregen eigenlijk?
quote:
Duurde nog langquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
Weet je wat zo grappig is? Ik lees graag de comments bij filmpjes, en ik zie de meningen van zelfs de grootste Max haters toch wel schoorvoetend toegeven dat Max écht een geval apart is. Mooi om te lezen
Net als de jouwequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele grote woorden
Een leuke sprintracequote:
Heus!quote:
Je gelooft het ook niet als ik het zeg?quote:
Akkoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |