Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!quote:
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Verstappen is gewoon zooooooveel beter. Perez doet het prima!
Nee het ligt niet aan Perez. Max is gewoon beasting.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan had hij wel telkens in de top 5 gestaan
al besprokenquote:
quote:
gestoord of achterlijk....quote:
Hij mag daarvoor naar de stewardsquote:
No further action voor Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
about Max’s investigation?
Only noted, no summons to go to stewards
Klopt. Hij kreeg kritiek van De Mongol Identity.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is ook wel eens op het matje geroepen omdat hij schold met retard (en mongool)
Ja, ze hebben Max wat gerriteerd waardoor hij nog sneller is gewordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Punaise op zn stoel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Max wat gerriteerd waardoor hij nog sneller is geworden
Misschien moeten ze Perez ook eens irriteren.
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Red Bull nog updates gedaan voor dit GP-weekend?
Ook een manier om relevant te blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje een rare van de wedstrijdleiding om deze door te geleiden.
Zou wat zijn als Max daar wel voor bestraft werd terwijl er al het hele seizoen geen fuck aan gedaan word.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
No further action voor Max
https://www.fia.com/sites(...)ssarily%20slowly.pdf
Het moet gewoon een keer klaar zijn met deze mallotige vrijwilligers constructie, teams zijn gemiddeld bijna een miljard waard en nog steeds geen professionele scheidsrechters? Ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook een manier om relevant te blijven.
Als er nooit wat onderzocht of bestraft wordt zouden ze zichzelf grotendeels kunnen opheffen
Ik kan er niks van terugvinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hulk nog straf gekregen eigenlijk?
quote:
Duurde nog langquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
Weet je wat zo grappig is? Ik lees graag de comments bij filmpjes, en ik zie de meningen van zelfs de grootste Max haters toch wel schoorvoetend toegeven dat Max cht een geval apart is. Mooi om te lezen
Net als de jouwequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele grote woorden
Een leuke sprintracequote:
Heus!quote:
Je gelooft het ook niet als ik het zeg?quote:
Akkoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |