Vind ik ook. De Angelsaksen kunnen niet iedereen dwingen Engels te praten om dan vervolgens wel te blijven doen alsof die taal exclusief van hen is. Je moet ook meteen de Angelsaksische preutsheid en duidelijkheidsallergie overnemen. Ik zeg fuck that you entitled typhoid bunch of wet farts, het is nu ook de taal waarin Maleiers en Monegasken met elkaar communiceren.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.
Serieus, laat ze zelf eens een andere taal leren en proberen de nuances en gevoeligheden 100% van de tijd correct te krijgen.
Belachelijk idd, en daarnaast praat hij tegen zn engineer. Door de boete heeft.het veel meer bereik.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja. DTS effect. Nu kijken er kennelijk allemaal tere zieltjes naar de sport. Het is niet alsof Yuki tijdens een live interview mensen de huid volscheld.
Onze reporter ter plaatse!quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
ow?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op FOK mag je ook niet in het Fries of Marrokaans posten. Lijkt me niets bijzonders om deze overbetaalde chauffeurs te verplichten aan de tv-show mee te doen door verstaanbaar te praten.
Overbetaalde chauffeurs, we hebben hier met een echte fan te maken. Wat leuk dat je dit topic hebt gevonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op FOK mag je ook niet in het Fries of Marrokaans posten. Lijkt me niets bijzonders om deze overbetaalde chauffeurs te verplichten aan de tv-show mee te doen door verstaanbaar te praten.
Μαχ ικ υηλ ζο πρώτην?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kijk. Maar intussen roepen mesen L*wis dit en dat maar tegelijjk Sargeant, Hulkenberg, Magnussen en Alonso.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.
Las al dat er aan het eind van de race kans is op onweerquote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
Lekker man, geniet ervanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Volgens mij ben jij een rasechte retardquote:Op zondag 30 juni 2024 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Overbetaalde chauffeurs, we hebben hier met een echte fan te maken. Wat leuk dat je dit topic hebt gevonden.
ik doe zo veel mogelijk RUS HAM enzo... maar voor Max maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 30 juni 2024 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk. Maar intussen roepen mesen L*wis dit en dat maar tegelijjk Sargeant, Hulkenberg, Magnussen en Alonso.
Precies mijn enorme ergernis. Noem die klaphark dan ook bij zijn achternaam.
En dan vind ik (wellicht ook een beetje tegenstrijdig) dat je je "eigen" coureur nog wel bij de voornaam kan noemen. Dus "wij" mogen Max zeggen, de Britten mogen "Lando" zeggen enzovoort.
Zo. Tot zover mijn spreekbeurt.
ja nee dat wordt 10 euro donerenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
Vanavond pas regen, dus paraplu kan op de camping blijven.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
ik ben trots op jequote:Op zondag 30 juni 2024 14:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb er maar gelijk 20 van gemaakt
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte darter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |