Ik vond wel wat wanhopig en het feit dat Max hem zonder DRS terug pakte zegt toch wel genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, hij schoot niet overdreven door en iedereen had ruimte om door te rijden
Max was in die zin aggressiever, met blokkerende wielen.
Denk ook wel dat Max één van de weinigen is bij wie je dit ook gewoon kan doen. Een Stroll als slechtste voorbeeld had gewoon dom ingestuurd en Norris een straf aangesmeerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een beetje een kamikaze move van Lando maar hij racet dan ook tegen degene die qua racecraft z'n gelijke niet kent, dat heeft Lewis in 21 toch ook wel ondervonden.
Max heeft het in het verleden ook vaak genoeg gedaan maar toen gingen Hamilton en Toto klagen en toen kwamen er regels om het te verbieden.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Max één van de weinigen is bij wie je dit ook gewoon kan doen. Een Stroll als slechtste voorbeeld had gewoon dom ingestuurd en Norris een straf aangesmeerd.
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Sterk staaltje selectieve verontwaardiging.
Idiot, moron, imbecile en cretin betekent en betekende vroeger hetzelfde als retard.
Nu is retard vanwege Amerikaanse politieke correctheid een no-no woord.
En de hele tijd met fuck en shit schelden is geen enkel probleem.
Fucking idiots geen probleem, fucking retarded 40k boete
Met volle tanks zal het verschil wat kleiner zijn en met DRS is misschien wat te doen, het hangt er een beetje vanaf of Verstappen er na 1 rondje zich al uit kan rijden, gisteren lukte dat niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien dat Norris iets kan bij de start maar dan nog verwacht ik dat Verstappen over een race-afstand hier vandaag niet te verslaan is, tenzij een probleem.
En zijn weer terug, want Hulkenberg werd ervoor in de sprintrace nog bestraft.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft het in het verleden ook vaak genoeg gedaan maar toen gingen Hamilton en Toto klagen en toen kwamen er regels om het te verbieden.
Later deed Max het niet meer, de rest ging het wel doen en de regels verdwenen weer...
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.
Serieus, laat ze zelf eens een andere taal leren en proberen de nuances en gevoeligheden 100% van de tijd correct te krijgen.
Kan nog interessant worden.quote:
Het is dan ook geen correct Engelsquote:Op zondag 30 juni 2024 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.
[ x ]
Precies mijn puntquote:Op zondag 30 juni 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen correct Engels
Staan de Britten om bekend, klagen over ongepaste woorden. Daarom excuseert elke zender direct voor de taal van de ander. Van BBC tot Sky.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat me hieraan het meeste stoort is dat men iedereen verplicht om Engels te praten, maar er dan vervolgens over vallen als een niet-Engelstalige coureur een 'fout' woord gebruikt. In dit geval verzint Yuki dat woord natuurlijk niet zelf. Kennelijk is 'retard' een term die om hem heen (in het team) nogal eens gebezigd wordt. Maar dan zegt ie het over de radio en dan staat de Engelstalige wereld ineens op stelten.
Serieus, laat ze zelf eens een andere taal leren en proberen de nuances en gevoeligheden 100% van de tijd correct te krijgen.
quote:However Charles Leclerc’s use of the same word in a press conference after the Monaco Grand Prix this year did not attract the stewards’ attention.
Ja, maar met een Frans accent klinkt alles sexy.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:18 schreef Dauthi het volgende:
Om nog maar eens aan te tonen hoe ontzettend willekeurig de boete voor Tsunoda is.
Van Racefans:
[..]
En dan Verstappen 4 tienden voor de tweede..quote:Op zondag 30 juni 2024 13:23 schreef Sally het volgende:
Hoogtepunten teruggekeken van kwali;
Hele veld binnen 8 tienden... Belachelijk!
Maar erg tof om te zien
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind deze tweet van Tim Coronel dan weer wel veel te ver gaan. Blijf dan gewoon bij je moerstaal.
[ x ]
Verstappen is te veel lettersquote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het door elkaar gebruiken van voor- en achternamen is ook storend.
quote:
Hulkenberg?quote:
die staat niet tussen zijn keuze optiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |