Nederland s.v.p.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
50.000 euro boetequote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
"No Time for Caution" is wel de ultieme titel voor een F1 race.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja... genot.. Hans heeft betere muziek gemaakt.
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Cilantro het volgende:
Buxton: Alpine in de toekomst wellicht met Mercedes motor.
Lol
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
kadoquote:
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
was wel erg goed luisteren iddquote:Op zondag 30 juni 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.
Ik haalde het er niet uit.. terwijl ikhet Oostenrijkse volkslied zeker de afgelopen 3 jaar best vaak gehoord hebquote:
Tsja, dat wordt lastig omdat Ferrari Sauber weg ziet vallen en hierdoor nog ruimte heeft, terwijl Mercedes met McLaren en Williams al op 3 zitquote:Op zondag 30 juni 2024 14:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.
https://www.motorsport.co(...)e-for-2026/10624511/
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.quote:
op zijn balkon?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |