Okay Greuter.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
Alpine Mercedes bekt zo lekkerquote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Cilantro het volgende:
Buxton: Alpine in de toekomst wellicht met Mercedes motor.
Lol
Dit is pas track side.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Perox het volgende:
Ik sta hier track side waar het gevoel bij het publiek is dat regen niet uitgesloten is. Er is ook meer wind dan gisteren.
Die kledingstijl is meestal nog beter dan hun muziekquote:Op zondag 30 juni 2024 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max loopt erbij een een rapper met die overall half op z'n knieën.
Ja zou zomaar kunnen. Wel jammer, maar met gelijke auto’s is er helemaal weinig aan op Zandvoort denk,quote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook enkel wegens het gebrek aan een echt voorprogramma (zoals F2 en F3).
"Lewis" Verstappenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max loopt erbij een een rapper met die overall half op z'n knieën.
Nederland s.v.p.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
50.000 euro boetequote:Op zondag 30 juni 2024 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een rasechte retard
"No Time for Caution" is wel de ultieme titel voor een F1 race.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja... genot.. Hans heeft betere muziek gemaakt.
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Cilantro het volgende:
Buxton: Alpine in de toekomst wellicht met Mercedes motor.
Lol
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
kadoquote:
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat was een volkslied?
Ik dacht dat 't voor deze gelegenheid gemaakt was
was wel erg goed luisteren iddquote:Op zondag 30 juni 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel goed luisterde, kon je het Oostenrijkse volkslied erin horen.
Ik haalde het er niet uit.. terwijl ikhet Oostenrijkse volkslied zeker de afgelopen 3 jaar best vaak gehoord hebquote:
Tsja, dat wordt lastig omdat Ferrari Sauber weg ziet vallen en hierdoor nog ruimte heeft, terwijl Mercedes met McLaren en Williams al op 3 zitquote:Op zondag 30 juni 2024 14:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet de FIA eerst toestemming geven. Het maximum aantal teams waaraan een leverancier mag leveren in 2026 is drie.
https://www.motorsport.co(...)e-for-2026/10624511/
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.quote:
op zijn balkon?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voor Holland onder water loopt. Kun je het tentje mooi boven NAP opzetten.
En anders wordt het Honda, omdat dat de leverancier is die moet leveren als een team geen motorleverancier heeft kunnen strikken.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt lastig omdat Ferrari Sauber weg ziet vallen en hierdoor nog ruimte heeft, terwijl Mercedes met McLaren en Williams al op 3 zit
Skattiequote:
Omdat je op de verkeerde stream zatquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag!![]()
Waarom start F1TV niet met het programma vóór de show maar met het wachtscherm voor de race??
Als die zesde wordt heeft hij het goed gedaanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nou, Perez zal met deze rocketship wel 2e worden vandaag.
Toch?
Toch?![]()
Niet zo negatief.. Perez haalt Max bij de start inquote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toch?
Toch?![]()
Nee, is altijd zo.....als je voor de race wil zien moet je dat apart aanklikkenquote:
Die zou in deze RB de touretappe niet eens winnen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toch?
Toch?![]()
Ik heb hem dubbel gehoordquote:
quote:
Voorspelbaarquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:58 schreef vosss het volgende:
Wie zit aan de knopjes te draaien bij viaplay??
F1tv + grand prix radio is the way to goquote:Op zondag 30 juni 2024 14:58 schreef vosss het volgende:
Wie zit aan de knopjes te draaien bij viaplay??
TDF is saai, doen ze weken over 1 ronde, Max doet 1 ronde binnen 1 minuut 5quote:Op zondag 30 juni 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor dit kijken tijdens de hoofdact van de Tour de France.
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv + grand prix radio is the way to go
Oh sorry.quote:
Vorige week klikte ik grand prix radio aan maar ik kreeg muziekquote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te veel gedoe om dat hier te krijgen zo, kan wel f1tv kijken, maar dan via telefoon streamen en dat is niet handig.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |