Een beetje vroeg, maar vooruit.quote:
Jij geniet duidelijk van het leven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem een bolletje met hagelslag, één met filet americain en één met kaas.
En een gebakken eitje.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Fok is unaniem tegen Gini.
Gini en Koeman liggen samen in bed.
Wappie Wout blijft zich maar voortplanten
Depay en Frimpong snoeren mondjes.
Zweetband.
Terug van huisarts. Niet lopend. Waarom zou je 500 meter strompelen als je op staatskosten luxueus voor de deur wordt opgehaald en voor de deur wordt afgezet ? Lekker profiteren nu het nog kan. Nieuwe medicatie voor m'n klompvoet, dus straks verdomme weer op eige houtje. De kadetjes rosbief/kaas smaken er niet minder om.quote:
En hoe gaat het met @JR-Style-93 ?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Sked zijn?
Ik vrees inmiddels voor het ergste
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden mensen met een fatbike gedeporteerd.
Zelfs in Friesland rijden ze op die dingen, zonder uitzonderingen tuig en tokkies.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.
Stuur Sked dan gewoon een appje.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Sked zijn?
Ik vrees inmiddels voor het ergste
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden mensen met een fatbike gedeporteerd.
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.
Goed punt. Je ziet die lui ook denken dat ze vet stoer zijn op hun fatbike terwijl iedereen hoopt dat ze hem om een boom heen vouwen met dodelijk afloop.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.
Weer zo'n eendagsvlieg voor trendgevoelige mensen.
Mompov Angie.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.
Wat wordt de volgende hype?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Onderschat tokkies nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Niemand even wat opbeurende woorden voor me? Of een arm om mijn schouder?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen
Dit is best wel een lang verhaal om te zeggen dat je, ja, toch wel een mietje bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
ING DING DING Ziekenhuisupdate
De foto was goed. Enkel zit weer in de perfecte stand. Maar waar ze een maand geleden nog zeiden dat ze in dat geval zsm het ijzeren plaatje eruit gaan halen gaan ze dat nu toch pas over een maand doen, ondanks dat ik dus nog steeds met een open wond loop.
Ik mag in de komende maand wel weer voorzichtig gaan belasten tot misschien wel volledig lopen. Men is namelijk bang dat als ze nu meteen opereren ik daarna te snel een verkeerde beweging kan maken en weer terug bij af ben. Vooral omdat ik nu al twee maanden de voet 0 heb mogen belasten. Ze gaan dus het principe fit de operatie in fit eruit proberen toe te passen
Al met al toch een beetje een zuur gevoel aangezien ik gewoon zo snel mogelijk geopereerd wil worden.
Ter info
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Er glijdt er weer één uit in het EK topic
Die dingen blijven. Elk kind van 10 in een volksbuurt wil er eentje.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Geduld is een schone zaak, Mark.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
De foto was goed. Enkel zit weer in de perfecte stand. Maar waar ze een maand geleden nog zeiden dat ze in dat geval zsm het ijzeren plaatje eruit gaan halen gaan ze dat nu toch pas over een maand doen, ondanks dat ik dus nog steeds met een open wond loop.
Ik mag in de komende maand wel weer voorzichtig gaan belasten tot misschien wel volledig lopen. Men is namelijk bang dat als ze nu meteen opereren ik daarna te snel een verkeerde beweging kan maken en weer terug bij af ben. Vooral omdat ik nu al twee maanden de voet 0 heb mogen belasten. Ze gaan dus het principe fit de operatie in fit eruit proberen toe te passen
Al met al toch een beetje een zuur gevoel aangezien ik gewoon zo snel mogelijk geopereerd wil worden.
Ter info
Jammer dat het niet helemaal goed nieuws is maat. Geduld is een schone zaak helaas.. Gelukkig begint het EK bijna!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
Ter info
Vooral wat betreft het tijdstip van posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen
Je stelt nooit teleurquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vooral wat betreft het tijdstip van posten.
quote:
Zondag kerk dus voor jouquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
Ter info
Schaamteloosquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terug van huisarts. Niet lopend. Waarom zou je 500 meter strompelen als je op staatskosten luxueus voor de deur wordt opgehaald en voor de deur wordt afgezet ? Lekker profiteren nu het nog kan. Nieuwe medicatie voor m'n klompvoet, dus straks verdomme weer op eige houtje. De kadetjes rosbief/kaas smaken er niet minder om.
Erg naar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben woest. Mijn pakketje wordt tussen 13:36 en 14:56 bezorgd. Precies in dat tijdsframe ben ik niet thuis. De buren zijn er niet en het pakket is te groot voor de brievenbus
Kidding.quote:
Maar jij werkt dus dan vind ik het wel kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag in de APP ook dat ik tot nu toe al zo’n 6K aan zorgkosten heb gemaakt
Laat de roverheid maar schuiven
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag in de APP ook dat ik tot nu toe al zo’n 6K aan zorgkosten heb gemaakt
Laat de roverheid maar schuiven
Wel jammer dat ik al jaren mijn eigen risico op max. heb, al heb ik dat er uiteindelijk alsnog uit gok ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.
Daar betaal ik graag een beetje belasting voor
Hoe laat is het!?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.
In de schulden raakt? Hij zei 6k.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb net ook een avocado (ik neem aan dat je dat bedoelt) op.quote:
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus geen ideequote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Tarado heeft de grote update niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker vlot zijn ze weer, hoe lang loop je (nou ja) er al mee?
Begin april, maar ze maken het ook zelden mee dat je zo op het ijzer kijkt (helaas). Anders was ik eind mei al wel weer mobiel geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker vlot zijn ze weer, hoe lang loop je (nou ja) er al mee?
Heb je van die slanke enkeltjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Begin april, maar ze maken het ook zelden mee dat je zo op het ijzer kijkt (helaas). Anders was ik eind mei al wel weer mobiel geweest
6k is een pittig bedrag ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de schulden raakt? Hij zei 6k.
Als hij straks op z'n 50ste afgekeurd is en zich met de taxi laat brengen omdat hij te beroerd is om 500 meter te lopen en vervolgens triomfantelijk vertelt dat hij het zelf gedeeltelijk betaalt (van geld dat hij van ons krijgt) dan piep je wel anders.
En dat milieu creëer jij nu.
User @Pisces29 heeft daar zeker vochtophopingen a la Braddiequote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen. Je hebt daar bijna geen huid zitten
belastinggeldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
6k is een pittig bedrag ja.
En als iemand daadwerkelijk op zijn 50e triomfantelijk is omdat hij gedeeltelijk zelf zijn taxi betaalt van belastingsgeld dan gun ik hem dat gelukje. Dan heb je wel een heel leeg leven, namelijk. Wat een schrikbeeld.
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
User @:Pisces29 heeft daar zeker vochtophopingen a la Braddie
Of van die worstenvingersquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
met bingowingsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.quote:
Die moest ik even opzoeken.quote:
Dat hangt een beetje van de restaurants af waar je komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.Levensgenieters.
Ik hou niet van bruin.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net ook een avocado (ik neem aan dat je dat bedoelt) op.
Hij was alleen een beetje bruin
Pics van je stiefmoeder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus geen idee
Maar ik kom hier vanavond op terug (dit is een leugen)
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
En je dan afvragen waarom niemand je respecteert (lol)
Het zal je niet verbazen maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn odol doet vermoeden van wel
Neuk 'em in z'n reet, Rolo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Zit een duif steeds geluid te maken voor mijn raam
Met een bezem weggejaagd
Worst uit de gloryhole.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Gewoon avg.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik denk dat ik een pizza ga halenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk. Welke toppingsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een pizza in de oven gedaan .
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik een pizza ga halen bestellen
Capresequote:
Welkom thuisquote:
Dankjewel. Jij bent ook een lieverd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Sorry @:Pisces29 je bent een mooi mens
Welke van de tekeningen is kadgod?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:48 schreef Oriente het volgende:
Katgod.
https://imgur.com/a/1090Pgb
@:pisces29 @:salina @:ggmm @:coco @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r nog gecondoleerd!![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Klopt, ik was altijd meer van het korfballen.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:36 schreef Zoon_John het volgende:
Grappig dat woordje in de TT, hooguit een enkeling hier heeft er ervaring mee.
link?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
Net een beetje in mijn mond overgegeven om de tranen van Sjek
Ik vond de Crocs van de Brub wel de bom anders.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
waarom zitten de oranje spelers als een stelletje kleuters op audientie bij engnek Sjek? terwijl ze dit programma eerst hadden geboycot?
wat een genante situatie allemaal
Lekker bij viesdik op schoot allenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
waarom zitten de oranje spelers als een stelletje kleuters op audientie bij engnek Sjek? terwijl ze dit programma eerst hadden geboycot?
wat een genante situatie allemaal
quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7337]Wordt jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch
quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7337]wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAHA
En wat als strakjes na je afstuderen een dergelijk programma je plateau blijkt te zijn om bij te gaan werken? Weiger je dan de baan?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik durf niet te kijken, en voel me sowieso vies als ik naar iets van Vandaag Inside/Oranjezomer-achtige dingen kijk.
Wat wordt jij hier ongelofelijk hard voor gestraft zeg. Volledig terecht overigens.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
user @:rambodirk hard aangepakt door veldwachtersduo @:ggmm & @:onlogisch
[ afbeelding ]
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Ik geloof er maar weinig vanquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten.
Uiteraard weer kip met broccoli
ik zit te denken aan gebakken aardappeltjes, varkenshaas en boontjesquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knuffelgifjes zijn weer terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent kerel!
[ afbeelding ]
Spinazie, aardappels, eitje.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en slaquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verstandige keuze maat. Ik doe ook K&B zonder R.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij welk stationquote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.
Vet everzwijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en sla
'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'quote:
@KingRolandquote:Op maandag 10 juni 2024 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'
Zo klote is dat hé. Ik moet dan altijd gelijk aan jullie denkenquote:Op maandag 10 juni 2024 08:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dramaandag.
Korte boodschap vanochtend, moest ik ¤40,46 afrekenen.
Speel je wel de officiële?quote:Op maandag 10 juni 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!
Pogingen: 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb Het Woord 6 van vandaag gespeeld!
Pogingen: 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Tsja heb ik met een specifieke mod die mij nu een dolk in de rug steekt terwijl ik hem altijd verdedigde. (Niet van vbl trouwens) maar goed ik wil niet op vakantie gaan want straks is dit een persoonlijke aanval.quote:
Van welk subforum?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja heb ik met een specifieke mod die mij nu een dolk in de rug steekt terwijl ik hem altijd verdedigde. (Niet van vbl trouwens) maar goed ik wil niet op vakantie gaan want straks is dit een persoonlijke aanval.
Goed nummer!quote:
quote:
Hier ook klein katertje, echter leuke maandag (tot nu toe).quote:Op maandag 10 juni 2024 08:51 schreef Caland het volgende:
Klein katertje
Dit wordt een dramaandag @:coco
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:klaasweetalles en @:Caland bijten van zich af in het Feyenoord topic
Het was prima terrasweer gisteren. Soms moet je gewoon even genieten van het leven makkerquote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Stelling: Mensen die op zondag hun kop eraf zuipen zijn stuk voor stuk tokkies.
Bro is megajellyquote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Was goed. George maakte helaas wat foutjes.quote:
Geniet er maar even lekker van maatquote:Op maandag 10 juni 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 2 saucijzenbroodjes van de bakker
Wat een gore vetklep ben je toch.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 2 saucijzenbroodjes van de bakker
Ik had de uitslag van het incident weer eens goed voorspeld. De George haters smeekten om een penaltyquote:
F1 in VBL?quote:
Hij bakt er gewoon geen flikker vanquote:Op maandag 10 juni 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had de uitslag van het incident weer eens goed voorspeld. De George haters smeekten om een penalty
Deze condities waren voor iedereen lastig. Ook voor Max. Wacht maar vriend. Volgende keer gaat die meesterlijke stuff laten zien.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij bakt er gewoon geen flikker van
Hoort echt niet bij de top 5 drivers hoor, mercedes moet alles op alles zetten om maxie te halenquote:Op maandag 10 juni 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze condities waren voor iedereen lastig. Ook voor Max. Wacht maar vriend. Volgende keer gaat die meesterlijke stuff laten zien.
Wat bal je maatquote:Op maandag 10 juni 2024 11:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoort echt niet bij de top 5 drivers hoor, mercedes moet alles op alles zetten om maxie te halen
En Els?quote:Op maandag 10 juni 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
Kunnen we autorijden net als voetbal zoveel mogelijk uit dit topic houden?
Gelukkig. Dat waren 8 lange minuten.quote:
Zal er eens naar kijken, is wel een hele lange lap.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Kan ik je verleiden mee te doen met dit topic?
Wie?quote:Op maandag 10 juni 2024 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met pace win je race
@:klaasweetalles zal dit beamen
Wat een domme stelling.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond hem heel goed. Mooie afsluiter.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
BNNVARA
Youp van het Hek - de laatste ronde.
9/10
Einde van een tijdperk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Verschoon jij dan meteen je moffen icoontje?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, secreet.
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaakquote:Op maandag 10 juni 2024 16:25 schreef Coco het volgende:
Rumoer in het walgelijke kliekjes poultje topic.
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaak
Misschien kun je eerst even op m'n fluit blazen.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschoon jij dan meteen je moffen icoontje?
Willem Oltmans zou 99 zijn geworden als 'ie vandaag nog had geleefd.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik overweeg sterk Chinees te bestellen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met veel kipquote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een lekkere pasta bolognese gebouwd.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rendangquote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
X-Men '97(2024)8.9animation, action, adventure, fantasy, sci-fi22TV-14n/aGeorge Buza, Cal Dodd, Holly ChouA band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.check review8.6
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:GGMM @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko
quote:
Ik meld mij af.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
X-Men '97(2024)8.9animation, action, adventure, fantasy, sci-fi22TV-14n/aGeorge Buza, Cal Dodd, Holly ChouA band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.check review8.6
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:GGMM @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko
Pizza @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oké...quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
De zanger is inmiddels voor de wormen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Touché. Maar Linkin Park is ook wel voor bakvissen
Vuile vetklep dat je bent. Heb je dan geen greintje respect voor je lichaam?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga eens een lekkere tosti klaarmaken.
Bnw is wat verderop, doldrieste idiootquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:18 schreef Origami94 het volgende:
Hahaha wat een lul die Koeman. Eerst een 17 jarig jochie die in de CL finale staat niet oproepen de week van de CL finale en daarna alsnog
Perez zijn wegen zijn ongelimiteerd
bNw Is WaT vErDeRoP, dOlDrIeSte IdIoOtquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bnw is wat verderop, doldrieste idioot
En ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland je krijgt de groetjes van @:Kapiteintje
Ik wilde het eigenlijk niet doen zei ik tegen Kapi maar bedacht me redelijk snel omdat ik erg benieuwd was naar jouw passief-agressieve reactie. Maar die blijft uit zo te zienquote:
Dan mag @kapiteintje lekker de tering krijgen in zijn ondergrondse oorlogsbunker met zijn 10.000 euro aan boodschappen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet doen zei ik tegen Kapi maar bedacht me redelijk snel omdat ik erg benieuwd was naar jouw passief-agressieve reactie. Maar die blijft uit zo te zien
Verder repte @:Kapiteintje met geen woord over @:fetx en @:Gurneyisbestoke
Heel pijnlijk.
De groetjes terugquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland je krijgt de groetjes van @:Kapiteintje
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen zaterdag nog op een verjaardag
Hij zal wel 2 stukken taart genomen hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen zaterdag nog op een verjaardag
Wat een zoetekauw. Hij neemt ook altijd zakjes met poedersuiker mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel 2 stukken taart genomen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |