Ik vond hem heel goed. Mooie afsluiter.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
BNNVARA
Youp van het Hek - de laatste ronde.
9/10
Einde van een tijdperk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Verschoon jij dan meteen je moffen icoontje?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, secreet.
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaakquote:Op maandag 10 juni 2024 16:25 schreef Coco het volgende:
Rumoer in het walgelijke kliekjes poultje topic.
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaak
Misschien kun je eerst even op m'n fluit blazen.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschoon jij dan meteen je moffen icoontje?
Willem Oltmans zou 99 zijn geworden als 'ie vandaag nog had geleefd.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik overweeg sterk Chinees te bestellen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met veel kipquote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een lekkere pasta bolognese gebouwd.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rendangquote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
X-Men '97(2024)8.9animation, action, adventure, fantasy, sci-fi22TV-14n/aGeorge Buza, Cal Dodd, Holly ChouA band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.check review8.6
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:GGMM @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko
quote:
Ik meld mij af.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
X-Men '97(2024)8.9animation, action, adventure, fantasy, sci-fi22TV-14n/aGeorge Buza, Cal Dodd, Holly ChouA band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.check review8.6
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:GGMM @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko
Pizza @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |