Het was prima terrasweer gisteren. Soms moet je gewoon even genieten van het leven makkerquote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Stelling: Mensen die op zondag hun kop eraf zuipen zijn stuk voor stuk tokkies.
Bro is megajellyquote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Was goed. George maakte helaas wat foutjes.quote:
Geniet er maar even lekker van maatquote:Op maandag 10 juni 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 2 saucijzenbroodjes van de bakker
Wat een gore vetklep ben je toch.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 2 saucijzenbroodjes van de bakker
Ik had de uitslag van het incident weer eens goed voorspeld. De George haters smeekten om een penaltyquote:
F1 in VBL?quote:
Hij bakt er gewoon geen flikker vanquote:Op maandag 10 juni 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had de uitslag van het incident weer eens goed voorspeld. De George haters smeekten om een penalty
Deze condities waren voor iedereen lastig. Ook voor Max. Wacht maar vriend. Volgende keer gaat die meesterlijke stuff laten zien.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij bakt er gewoon geen flikker van
Hoort echt niet bij de top 5 drivers hoor, mercedes moet alles op alles zetten om maxie te halenquote:Op maandag 10 juni 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze condities waren voor iedereen lastig. Ook voor Max. Wacht maar vriend. Volgende keer gaat die meesterlijke stuff laten zien.
Wat bal je maatquote:Op maandag 10 juni 2024 11:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoort echt niet bij de top 5 drivers hoor, mercedes moet alles op alles zetten om maxie te halen
En Els?quote:Op maandag 10 juni 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
Kunnen we autorijden net als voetbal zoveel mogelijk uit dit topic houden?
Gelukkig. Dat waren 8 lange minuten.quote:
Zal er eens naar kijken, is wel een hele lange lap.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Kan ik je verleiden mee te doen met dit topic?
Wie?quote:Op maandag 10 juni 2024 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met pace win je race
@:klaasweetalles zal dit beamen
Wat een domme stelling.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond hem heel goed. Mooie afsluiter.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
BNNVARA
Youp van het Hek - de laatste ronde.
9/10
Einde van een tijdperk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Verschoon jij dan meteen je moffen icoontje?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, secreet.
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaakquote:Op maandag 10 juni 2024 16:25 schreef Coco het volgende:
Rumoer in het walgelijke kliekjes poultje topic.
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Ajax is een parodie op een voetbalclub topic is weer puur vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |