'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'quote:
@KingRolandquote:Op maandag 10 juni 2024 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'
Zo klote is dat hé. Ik moet dan altijd gelijk aan jullie denkenquote:Op maandag 10 juni 2024 08:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dramaandag.
Korte boodschap vanochtend, moest ik ¤40,46 afrekenen.
Speel je wel de officiële?quote:Op maandag 10 juni 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!
Pogingen: 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb Het Woord 6 van vandaag gespeeld!
Pogingen: 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Tsja heb ik met een specifieke mod die mij nu een dolk in de rug steekt terwijl ik hem altijd verdedigde. (Niet van vbl trouwens) maar goed ik wil niet op vakantie gaan want straks is dit een persoonlijke aanval.quote:
Van welk subforum?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja heb ik met een specifieke mod die mij nu een dolk in de rug steekt terwijl ik hem altijd verdedigde. (Niet van vbl trouwens) maar goed ik wil niet op vakantie gaan want straks is dit een persoonlijke aanval.
Goed nummer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hier ook klein katertje, echter leuke maandag (tot nu toe).quote:Op maandag 10 juni 2024 08:51 schreef Caland het volgende:
Klein katertje
Dit wordt een dramaandag @:coco
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:klaasweetalles en @:Caland bijten van zich af in het Feyenoord topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |