quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7337]wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAHA
En wat als strakjes na je afstuderen een dergelijk programma je plateau blijkt te zijn om bij te gaan werken? Weiger je dan de baan?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik durf niet te kijken, en voel me sowieso vies als ik naar iets van Vandaag Inside/Oranjezomer-achtige dingen kijk.
Wat wordt jij hier ongelofelijk hard voor gestraft zeg. Volledig terecht overigens.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
user @:rambodirk hard aangepakt door veldwachtersduo @:ggmm & @:onlogisch
[ afbeelding ]
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Ik geloof er maar weinig vanquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten.
Uiteraard weer kip met broccoli
ik zit te denken aan gebakken aardappeltjes, varkenshaas en boontjesquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knuffelgifjes zijn weer terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent kerel!
[ afbeelding ]
Spinazie, aardappels, eitje.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en slaquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verstandige keuze maat. Ik doe ook K&B zonder R.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij welk stationquote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.
Vet everzwijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |